IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Terkini: Najib Razak Di Kejarkan Ke Hospital.

>> Monday, October 01, 2012

Petang tadi Najib Razak call gua, dia bagitau tak berapa nak sedap badan katanya, nak demam tak demam... perut rasa sebu semacam jer.... dada berdebar-debar. Cara dia bercakap pun tergagap-gagap macam lembu tercekik spaghetti jer.... hahaha....

Gua tanya dia... lu apahal beb..., dia kata ntah laaaaa... dia pun tak tau..., yang asyik di ulang tanya dengan gua... "esok hari Isnin kaaaannnn...???? gua kata ia laaa... esok hari Isnin... kenapa dengan hari Isnin...???? Najib senyap... lepas tu tanya lagi... "esok hari Isnin kaaaannnn...????

Lastly... gua bagitau kat Najib Razak, kalau dah macam tu simptomnya... itu penyakit fobia hari Isnin namanya. Ntah dia paham atau tidak... tak tau laaa... pasal Najib Razak nih spesies bebal sikit and slow pick-up... wa cakap luuuu...

Actually... gua pun tak tau apa penyakit mamat Najib Razak nih.... orang lain punyalah bersemangat nak kerja bila mula hari Isnin... dia pulak dah jadi pemalas dan penakut pulak dahhhh...

hai... Najib... Najib... gua ingatkan lu spesies lelaki yang jenis bini tak takut sama luuuu.... rupanya lu lebih teruk daripada tuuuu.... hahahahaa...., tokwan gua kata kalau dah takut sampai tahap tuuuu... maknanya tanda nak mampus tuuuuu..... muaklakakakakaaaa......!!!!

Kalau bawak pi jumpa bomoh2 melayu dah tentu2 diorang akan kata si Najib Razak dah "terkena buatan orang".... muakakakakaaa.....!!!!


Yang gua syak dan individu yang menjadi bahan ramalan tokmoh tu semua tak lain tak bukan mesti namanya ada perkataan "Ibrahim"... kan... kan... kan....???? Mungkinkah Khalid Ibrahim atau Ibrahim Ali atau Anwar Ibrahim atau sesiapa saja yang ada kaitan nama "Ibrahim" laaaa.... hahahaha....

Kepada sesiapa yang ada kaitan "Ibrahim" pada namanya tu... janganlah lu orang menyakat Najib Razak tuuuu.... dia tu dah laaa... Lemah Semangat beb... lembik mengalahkan Pak Lah... Bodoh serupa Shahrizat NFC... Goblok macam Ahmad Mazlan... jika Bangang pun dah tentu serupa Rais Anak Yatim... muakakakakaaaa.... !!!!

Cuba lu orang bayangkan.... kalau mampus si Najib Razak tuuuu.... siapa yang susah...???? Siapa nak jaga Rosmah Mansur...????

Innalillah...........!!!!

(Tajuk posting macam haramjadah... muakakakakaaa.... sebabnya Najib Razak takut hadir Parlimen esok beb.... alasan paling sesuai masuk hospital jelah... hahaha... doktor2 semuanya boleh kowtim maaaa.... macam tak biasa kaaannn...)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP