IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rosmah Buat Laporan Polis.

>> Monday, October 01, 2012

Muakakakaka.... muakakaka... muakakakaklakaklakaklaka.....!!!!

Kenapa gua bantai gelak guling2 nih... lu orang pun tau perangai gua kannnn..., sebabnya gua dah bagitau kat sini... tup.. tup... Rosmah Mansur call gua awal pagi tadi sesudah subuh beb... bagitau yang bini dia terjun daripada Ambulan yang speeding 370 km/j semata-mata nak kejarkan Najib ke Hospital petang semalam... hahahaha....!!!!

Sampai la ni Najib Razak masih tak dapat di kesan...., gua nasihatkan Kak Mah buat repot polis, Kak Mah kata dia tak perlu pergi balai beb... just calling2 KPN suruh datang mengadap jer.... ok la tuuuu.. tapi KPN kata tak boleh isytiharkan seseorang itu hilang selagi tak cukup tempoh 24 jam. So... Kak mah kena cukupkan tempoh 24 jam baru boleh buat repot bini dia dah hilang beb...

Adussssss.... kesian sungguh gua pada Kak Mah la niiii.... gua suruh Kak Mah bawak mangkuk putih dan pi mintak doa dengan Pak Long Din. Tak tau la Kak Mah dah pi ka belum... sebelum tu Kak Mah ada bagitau gua dia nak pi jumpa Captain dulu... minta doa apa yang patut... wapuchitau laaaaa....!!!

Bagi mengesahkan cerita Kak Mah tu betul ke tidak, gua risik2 kat sini... memang sah Najib Razak dah hilang beb...

So kepada sesiapa yang terjumpa seorang lelaki berkepala jendul, berrambut putih dan berbibir merah... tolong bagitau balai polis berdekatan. Itu jelah khidmat komuniti yang boleh di bantu.

Selain daripada tu... kalau lu orang nak hempuk ke.. nak kasi lunyai terlebih dulu... itu lu orang punya pasal, sebab gua tau ramai yang menyampah dengan mamat tuuuu... hahahaha...!!!!

Baru gua tau kenapa petang semalam si Najib Razak asyik dok sebut "esok hari isnin ke..."..., rupa-rupanya takut nak berbahas pasal Bajet 2013 dalam Parlimen... kah.. kah... kah..!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP