IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anwar Silap Besar Cabar Najib.

>> Sunday, September 30, 2012

“Kalau kamu sanggup untuk kritik, maka kamu perlu sanggup untuk berdebat. Tapi kamu tak sanggup untuk respons cabaran. Kamu (Najib) tidak datang ucapan saya (di Dewan Rakyat) pada Isnin jam 11.30 pagi, tapi saya sanggup duduk dengar kritikan.
“Separuh dari ucapan (penggulungan) Najib kritik Pakatan Rakyat. Ayuh kita berdebat, Pakatan Rakyat lawan Barisan Nasional. Kamu kata kamu demokrat bukan,” kata Anwar kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.
“Insentif untuk Tun Razak Exchange (TRX), itu insentif kewangan untuk orang kaya. Tak disentuh tentang IPP (Penjana Tenaga Bebas). Harga gula disentuh, tetapi monopoli gula tak disentuh. 
“Perubahan struktur tidak dilakukan.. ini masalah besar. PTPTN diminta untuk bayar balik, tetapi hutang (kroni) berbilion tak disentuh. Tidak ada tindakan dan cadangan (dalam Belanjawan),” tegasnya.
Aduyaaaaiiii.... Anwar Brahim nih... lu macam tak paham2 lagi laaaa... dengan anak elitis bernama Najib Razak tuuuu..., lagipun anak2 elitis nih mana ada tulurrrr... beb..., bahalol baghal macam diorang tu hanya berani melalak dari jauh atau dalam berkumpulan... tapi apabila sendirian... hahahaha... diorang punya kerandut pun masuk dalam maaaaa....!!!!

Perangai pondan diorang tu... sejibik macam anjing jalanan laaaa.... hahahaha..., gua semalam tertonton siri bajet si Najib Razak masa melepak kat kedai member..., gua tengok dia punya presentations pun gua dah naik menyampah, tersengih2 macam pondan meraih simpati dari pelanggan... hahahaha...!!!!

Semua orang pun dah tau, bajet si haramjadah Najib Razak tu tak lain tak bukan hanya bajet belanjawan raih simpati jer... maklumlah bajet orang nazak, so gua tak mau ulas panjang lebar pasal tuuuu... yang pasti kalau gua jadi Yang DiPertuan Agung yang bijaksana dan mementingkan rakyat, sudah pasti gua takan luluskan belanjawan 2013 yang Najib bentangkan tuuu... namun apakan daya kaaannnn... gua bukannya dilahirkan untuk menjadi Puppets.... hahahaha....!!!!

Yang terlalu pasti dan pasti lagi... PRU 13 nih, gulingkan dan tumbangkan Keraaaa...jaan BN, walaupun perit ekonomi terpaksa menjadi beban kepada Kerajaan PR akibat belanjawan BODOH dari Perdana Menteri Syok Sendiri tuuuu....

Najib: Rosemakkkk... kenapa teh-o nih tawar...????
Rosemak: Bibikkkkkk... kenapa teh-o Dato Sri tawar...???
Bibik: Lohhhh... kok subsidinya dikurangkan 20 sen... makanya gulanya pun dikurangkan buuu...!!!!

Ini Bibik yang cerdik..., tak seperti orang2 melayu kampung yang masih tak paham2 dengan permainan perkataan seperti dikurangkan, diselaraskan, di apa-apa lagilah yang memperbodohkan rakyat Malaysia untuk mengenyangkan kroni.... hahahaha...

Sejibik kepala hotak Yahudi.... ooopppsss... APCO laaaaa.... hahahaha...!!!!

Anwar Brahim... ianya satu kesilapan besar buat lu kerana mencabar Najib Razak... kerana malaun haramjadah tu... takda teloq, penakut bini, lelaki dayus dan yang sewaktu dengannya... ooppssss.. lelaki kah dia si Najib Razak tuuuu...???? musykil.... musykil.... (sambil garu kepala...)

So... jangan dilayan malaun pondan macam tuuuu... lebih baik tumpukan kepada isu kemenangan PRU-13 dan rampas putrajaya dari pengkhianat dan penindas rakyat selama ini, hahaha... lepas tu kita suruh Najib Razak berdiri tepi jalan kat putrajaya dan kita luku kepala dia satu persatu...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP