IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Budak2 Melayu Sekarang....

>> Monday, December 30, 2019

Tengahari semalam memenuhi jemputan walimatul urus kawan Varsity pramugari gua.

Pramugari gua pi amik air dan booking tempat duduk, gua beratur nak ambil makanan. di depan ada kapel sedang senduk nasi... boleh main acah2 bercinta depan termos nasi tu... senduk nasi pastu buang sikit, tambah sikit bla..bla..bla...

Mata gua dah kecik besar... kecik besar dengan gelagat diorang,.., tanduk dah mula tumbuh, gua pun capai pinggan hulur pada si betina, dia kata "saya bukan pelayan cik..."... gua jawap... "ohhh... ye ke..."., Kapel tu pun beransur amik lauk pulak, pastu sudah tentulah giliran gua... sebab gua belakang diorang kannnn.... hahahaha.... bahana lagi....

Kat tempat lauk... perkara yang sama berlaku, main pilih2 bahagian ayam pulak, amik letak... cedok2 amik letak... pilih itu ini..., tanduk gua semakin panjang... mata dah macam mata KJ tengah stim dam... terpacul dari mulut gua "Pundek aaarrr... nak bercinta beromen bagai pi tempat lain laaa... Q panjang kat belakang tu weiiii... " bodoh... bangang... nama binatang semuanya keluar aaaarrr... si betina tu dengan muka masam menjeling gua... nak jer gua baham betina tu..., yg si jantan pandang2 tak puashati... "gua tanya lu apa hal..". terus ajak betina dia blah.... (tak amik pun ayam tuuuu...) blah pi amik lauk lain, sel otak diorang baru berhubung kot... hahahaha....

Dalam waktu yang sama Premugari gua pun sampai, tanya apahal... gua cakap kuat bagi semua orang pandang, dan ada 2 ke 3 orang yang kutuk kapel tu...pramugari amik pinggan nasi dari tangan gua dan halau gua ke meja... yang lain2 dia settlekan, sebab dia dah nampak tanduk gua dah bercabang macam tanduk Setan... hahahaha...

Tak sampai 5 minit hidangan dari pramugari gua pun sampai, dalam waktu yang sama DJ Kenduri tu buat penguuman "kepada jemputan majlis harap bersabar sewaktu mengambil makanan blablabla... kepada yang sedang mengambil makanan pula janganlah mengambil masa yang lama buat pilihan memilih lauk pauk blablabla... tak perlu nak bercintan cintun sewaktu mengambil makanan... ingat orang di belakang bla...bla...bla...."... hahahaha...

dalam hati gua... aiiikkkk... gua pun kena tibai... apa salah gua... ghupernya port DJ tu berdepan dengan tempat hidangan makanan... dia mmerhati agaknya.... hahaha...

kesimpulannya... apabila di tempat awam atau dalam majlis, jangan pentingkan diri sendiri. Beradap dan Bersopanlah serta fikirkan hak orang lain sama... macam kapel tu kalau terbaca status gua nih... mohon terasa dan ubah la perangai. nak tunjuk sifat Laila Majnun, Romeo Juliet pi sewa hotel... bercintalah sampai mampus... takda sapa nak halang kecuali Majlis Agama jer jadi pengacau... hahahaha... nak selamat nikah cepat2... ahahahaha....

Read more...

Melayu Selipar Jepun, Melayu Abu Mayat Komunih.

>> Friday, November 29, 2019

Hot... Hot... nyerrrrr.... kisah ABU MAYAT KOMUNIH yang bertebaran di ruang angkasa dan bumi Malaysia... Jahatnya Komunih.... tapi jangan lupa Jepun dan British pun jahat jugak... paling paling paling jahat adalah penjajahan Jepun....
 
Jepun punya jahat beb.., masuk kampung rembat anak dara orang rogol secara berjemaah, pancung kepala, bagi penerajang ikut suka hati diorang, yang paling sadis sekali habuan penampar Jepun.., bagero...

PM2 pernah jadi Kempetai Jepun, kenapa lu orang tak kutuk cow...cow... tu waghih dia dalam senyap lagi jahat dari Jepun tau tak... Pengkhianat Negara.... apasal tak balun.... sokong lagi ada, sanggup panggil Boss Ku lagi pada Penyamun Tanahair tuuu,.. bagero...

Tapi gua tak hairan dengan perangai bangsa melayu layu nih... zaman makan ubi kayu dulu, bangsa melayu kata Jepun Jahat. zaman dah pandai makan Chicken/Lamb chop bagai sekarang nih.. bangsa Melayu sokong sanjung Jepun... tripple bagero punya melayu...

Pandu kereta Jepun, Elektronik rumah buatan Jepun... paling lahanat sekali bagi pemuja2 Jepun yang Jahat tu... dari kecik sampai tua layan kartun Jepun... Doraemon, Naruto bagai... paling tak boleh blah, Selipar Jepun pun bangsa melayu sokong pakai. Puak2 Pemuja Capal yang Venggong tu pun salute dengan Puak2 Selipar Jepun beb... hahaha....
 
Cuba tanya bangsa melayu spesies pemuja Jepun yang jahat tu... diorang kenal tak Maria Ozawa.... hahaha.... 

Kesimpulannya... apa nak kalut sangat dengan isu mainan politik soal Abu Mayat Chin Peng tuuu..., please laaaa... jangan jadi Melayu Tolol wal Bahalol pentaksub Parti Politik yang suka buat huru hara beb... dapatkan fakta sebenar sebelum meletakkan diri salam spesies Tolol wal Bahalol...
Tan Sri Rahim Noor (Bekas  KPN) bercakap tentang perjanjian damai dan perletakan senjata antara PKM dan Kerajaan Malaysia pada 1989. Kerajaan pada masa itu telah menawarkan Chin Peng untuk balik ke Malaysia dengan tawaran pelbagai tetapi Chin Peng tak mahu balik dan mahu menetap di Thailand. Walau demikian dia menandatangani perjanjian damai yang menyebabkan PKM meletak senjata, hasilnya tiada lagi anggota keselamatan kita yang terkorban, putus kaki dan sebagainya. Ancaman komunis di hutan tamat.

Cuba bayangkan jikalau Chin Peng tak mahu berdamai, maka operasi di hutan akan berterusan malah mungkin merebak ke bandar. Ancaman perang gerila sangat bahaya dan kita tak tahu siapa dan di mana musuh. Dalam perjanjian Chin Peng boleh balik , kalau Chin Peng boleh balik apatah lagi mayat atau abu mayatnya?
Itu faktanya.... janganlah berhujah sekadar mengikut emosi.
Jika layan pentaksub2 politik dan ahli politik taik semua tu... rakyat boleh jadi syaitan beb.... sebab dah terikut cakap syaitan.... hahahaha....

Read more...

Ahli Politik semuanya Munafiq....

>> Thursday, August 16, 2018

Semalam orang kuat PKR Shah Alam, mengendeng gua bertanya khabar pastu melobi minta sokong Azmin Ali....

Jawapan gua mudah saja.... gua dah tak berminat dengan politik kepartian nih, lu orang dengan BN sama saja... mungkin cuma baik sikit jer dari BN atau umno..., belum dapat kuasa bergegar pentas, dah dapat kuasa kronisme, nepotisme semuanya lu orang langgar... macam sial....

Jadi jawapannya yang tepat pi mampuih la dengan laba duniawi lu orang ahli2 politik munafiq.... hahahaha....

Adiossss.....

Read more...

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   
   Optimized by MasterGoogle.com

Back to TOP