IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cinta Dan Cipta... Pembakar Semangat.

>> Sunday, September 30, 2012



Boring gilerrrr... beb bila hari cuti camni..., anak2 pulak ada yang layan TV... ada yang layan PS... yang si bungsu pulak layan laptop "youtube upin-ipin"..., gua pun boring2 switch on laptop satu lagi dan kasi layan youtube jugak... terjumpalah lagu kat atas tuuuu.... ahaaaakksss....

So... kepada otai2 rockers sekalian... lama tak dengar lagu ni kannnn..., masing2 mesti ada nostalgia zaman lagu nih berkumandang pada tahun 198?..., yang gua ingat pada tahun ini gua jadi tokan mata lebam, ushar awek nama Intan Syazliana dan tak ambik pot pasal SPM... muakakaka... pasal dah kaya jual daun yang Allah cipta untuk manusia... so... apa ada hal dengan pelajaran.

Selalunya tokan daun nih... masuk "Pusat Serenti" tapi disebabkan SPM gua cemerlang gua dapat jugak masuk "U"... itupun hasil paksaan abah dan mak gua... hahaha...!!!! Kalau ikutkan gua... jangan harap aarrr... nak sambung belajar.., tapi itulah jasa mak bapak kaaannn... sendiri mau ingat laaaa..., walau culas macamana sekalipun... akhirnya gua adalah gua pada hari ini.

Terima kasih buat Abah dan Mak gua kerana membebel dan paksa gua belajar masa dulu2, walau masa tu gua amat benci sesangat... hahahaha...!!!! Anyhow... itu dulu2 punya cerita beb..., zaman jahiliyah... bak kata Kelly Clarkson.

Sekarang nih anak pun dah lima orang, gua dah jadi bapa mithali, itupun sebab banyak berkawan dan rapat dengan orang PAS dan sikit inisiatif mendalami agama. Kalau masih berkawan dengan puak2 tuuuu.... tak tahulah nasib gua sekarang nih... mungkin dah kaya raya kot.. ngeeeeee..!!!

Lu orang layan jelah.... nostalgia zaman 198???.... hehehehe... pasti ada yang tersengih sorang2.... kah... kah... kah....!!!!

Hilang sudah boring gua.... muakakakakaaaaa......!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP