IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Polis Malaysia Cemerlang.

>> Monday, March 25, 2013

Lu orang nak layan cakap2 pujian tentang kecemerlangan Polis Raja Di Malaysia boleh layan di sini. Kepada KPN lu memang terbaeeekkkkk... bro....!!!!

Polis Raja Di Malaysia sememangnya yang terbaik di dunia, negara2 lain sepatutnya mencontohi kecemerlangan Polis Malaysia... muakakakakaaaa....!!!!


Pagi tadi minum pagi di pot biasa, sambil bersembang dengan otai2 umno laknatullah. Topik pagi ini berkaitan Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) yang semakin ramai. Dan juga keprihatinan Keraaaaaajaan Malaysia pelihara dan memberi makan minum  percuma di pusat tahanan PATI di Semenyih.

Berapa juta RM setahun yang Keraaaaajaan Malaysia peruntukan atau belanja untuk menyara biawak2 hidup tu semua. Alangkah baiknya jika peruntukan kepada PATI haramjadah itu disalurkan kepada rakyat Malaysia yang miskin.

Ini laporan tahun 2010, lu orang baca dan nilaikan samada perlu diteruskan atau tidak. Bagi gua mengapa keraaaajaan Malaysia perlu berlembut dengan pendatang2 haram ini. Hukuman sebat yang sedia ada sekarang ini pun Menteri Bangang Parlimen memberi cadangan untuk dimansuhkan. Apa punya bodoh laaaaa....!!!!

Sepatutnya, keraaaaajaan Malaysia tak perlu berlembut dengan semua pendatang asing ini. Hukuman yang setimpal terhadap penceroboh negara ini adalah hukum mati sahaja, biar diorang berasa gerun untuk memasuki Malaysia secara haram.

Sesiapa yang memasuki Malaysia secara Haram bermakna "Welcome To Malaysia and say Bye... Bye...". Itu yang sepatutnya dan lama kelamaan tiada sesiapa yang berani menceroboh Malaysia secara haram lagi.

Pedulikanlah apa dunia luar nak kata, sedangkan selama ini pun dunia/negara luar pun pandang serong juga dengan Malaysia ankara kecekapan pemerintahan keraaaaaajaan barisan nasional. Apatah lagi dengan kebodohan Perdana menterinya dan indeks rasuah yang tinggi seperti yang dilaporkan di sini.... hahahaha...

Apakah lu orang sudah lupa kaaaa... dengan cerita ini dan pencerobohan Lahad Datu....???? Gara2 membiarkan pendatang Asing ini lahhhh.... ramai anggota polis dan tentera terkorban... dalam konteks ini siapa yang harus dipersalahkan....????

Sebab itulah orang2 tua selalu mengingatkan bahawa mencegah lebih baik daripada merawat, jika dah jadi seperti Lahad Datu.... amacam...???? Yang itu lu orang kena seret Mahadeath Pandikutty kasi penerajang sorang satu sampai mampus...!!!!

Jika keraaaaaajaan Malaysia boleh buat (hukuman bunuh) kepada seorang pendatang haram (memasuki Malaysia tanpa rekod)... kenapa tak boleh buat kepada pendatang haram yang lain... ???? Itu yang membuatkan gua musykil beb...!!!! Pasti lu orang tanya siapa kannnnn.... dan gua yakin lu orang boleh teka siapa beb... hahahaha...

Kesimpulannya, jika hukuman bunuh kepada setiap pendatang haram dilaksanakan, maka dengan itu si bangla dalam video tu pun tak ujud. Nama baik Polis Raja Di Malaysia pun terpelihara dan keraaaaaajaan Malaysia tak perlu membazir wang rakyat bagi makan minum dan membiayai kos penghantaran pulang PATI ke negara asal mereka.

Indeks jenayah pun akan berkurangan, Chowkit akan dipenuhi oleh orang2 Malaysia dan Bandar Klang tak berubah nama kepada Bandar Jakarta. Pengaliran keluar wang negara pun tak terjejas.

Sepatutnya dalam manifesto PR atau BN mesti ada isu PATI dan tindakan mereka setelah mendapat mandat memerintah malaysia selepas PRU-13 nanti.... hahahaha...

Walau apa pun gua tetap ucapkan Syabas dan Tahniah kepada Ketua Polis Negara di atas kecemerlangan beliau menerajui Pasukan Polis Raja Di Malaysia. Salute.... sama lu bro....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP