IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cara-Cara Bersetubuh..???

>> Saturday, October 15, 2011


Dalam entry di sini, ada satu komen minta gua ulas... komennya seperti di bawah tu... hahaha... susah jugak ekkk... kalau dah jadi ayahanda nih... payah nak jaga anak2 buah nih... hahaha... tapi gua ayahanda yang baik... tak seperti ayahanda2 peeeegggiiiiiidaaaaa.... kah...kah...kah....
jeffri · 2 days ago
Uncle isa, saya jumpa link bagus di bawah, bila masuk ja blog tu saya jumpa http://gambarcarabersetubuh.blogspot.com/2011/10/...

apa komen uncle.

mungkin boleh bidas mamat blog tu?
Buat member kita Jeffri, gua takda tauliah untuk ulas mengulas nih... lu sendiri paham jelah nanti gua kena panggil pulak oleh Jais/Mais... senasib pulak dengan Bob Lokman, dan gua juga takda tittle Profesor Gred Kang Kong mahupun Emiritus.. tus...tus... ataupun kepakaran gilerrrrr seperti Prof. Kling... mahupun tersenarai dalam Majlis Profesor Negara... muakakaka... tapi gua layan jelah ikut cara gua... amacam...???

Gua dah melawat link blog yang lu bagi tu..., bagi gua itu cara dan identiti tuan punya blog untuk menyampaikan maklumat kisah dalam kelambu kepada pasangan kelamin/berumahtangga... yang secara syariatnya sah pernikahan mereka dan formalitinya pernikahan mereka berdaftar mengikut peruntukkan undang2 nikah kahwin setiap negeri di Malaysia. (harap lu dapat memahami yang tersirat di sebalik tulisan tuuuu... undang2 Allah vs Undang2 ciptaan manusia... kah...kah...kah...)

Lagipun empunya blog telah meletakkan warning di pengatas blognya "Gambar Cara Bersetubuh Hanya Untuk Yang Bergelar Suami Isteri Sahaja". Jadi hanya yang bergelar suami isteri sahaja yang boleh baca, selain daripada tu jika ada individu yang belum bernikah curi2 baca dan mencuba aksi2 kahwin secara terlarang...  itu sendiri mau tanggung dosa laaaaaa...

Pada pendapatan gua yang tak seberapa nih...., bagi gua blog tersebut ada pro dan kontranya. Bergantung kepada nawaitu/niat empunya Blog serta nawaitu/niat para pembaca. Jika niatnya membina blog tersebut untuk berkongsi info/maklumat yang boleh menjana kebahagian rumahtangga... Alhamdulillah..., jika sebaliknya dia sendiri mau ingat laaaa.... dari gaya penulisannya menunjukkan ada ciri-ciri keislaman dan pegangan agama.

Kita harus maklum tidak semua manusia itu sempurna. Ada juga di kalangan suami isteri atau rumahtangga pada luarannya nampak bahagia tetapi dalamannya berkaitan isu dalam bilik hampeh beb... pasal tu banyak kes2 perceraian yang berlaku akibat masalah seks. Buktinya...;
Kajian dibuat syarikat Pfizer pada 2008 menunjukkan 57 peratus lelaki dan 64 peratus wanita tidak berasa puas dengan kehidupan seksual mereka. Kajian dilakukan di 13 negara dari kawasan Asia Pasifik, termasuk Malaysia dengan taburan responden sebanyak 328 lelaki dan 250 wanita. Di negara ini, kajian mendapati 73 peratus wanita Malaysia tidak puas dalam hubungan seks mereka, 62 peratus lelaki turut dikatakan tidak puas. (selanjutnya klik sini)
Gua sendiri ada satu contoh dalam bab seks rumahtangga dan gua sokong pembelajaran dari blog tu, kisahnya sekitar tahun 90an dulu sewaktu gua kerja makan gaji dengan Antah Jardine (UK-Hong Kong). Dalam team gua ada sorang mamat nih... dalam entry nih gua namakannya Isyam jelah... hahaha...
Si Isyam nih fizikalnya memang gemuk beb... suatu hari si Isyam gemuk nih bernikah... dan bercuti seminggu (honeymoon). Sekembali dari bercuti... hari pertama dia bertugas..., awal pagi sudah masuk bilik ofis gua..., dalam bilik gua ada beberapa lagi member lain yang melepak dan dia joint dua kaki... tarik kerusi dan menyempit dekat dengan kerusi gua...

Sekali dia bertanya... pada kami semua, bunyinya... "Weiii... aku nak tanya korang semua..., macamana nak tahu bini kita dah pecah dara ke belum...???" spontaneous semua bantai gelak sampai keras perut.... gua tengok muka dia dah merah padam beb... dengan keceluparan mulut gua menjawap "Lu kalau nak tau bini lu dah pecah dara ke belum lu hantar bini lu ke rumah gua malam nih..." gua belum lagi habis cakap tiba2 gua jatuh dari kerusi beb.... si Isyam sudah angin wa cakap luuuuu... tapi gua tak marah sama dia... kerana gua tau itu salah gua, dia bertanya hal serius... gua dan member lain buat main2... hahaha... (tak lama lepas tu gua panggil dia masuk bilik gua, minta maaf dan slowtalk dengan dia... sampai kini kami masih berkawan.... tapi bila kenangkan kisah ini pasti dia berbulu jer.... dan gua tetap sambung ketawa...).

Buat pengetahuan lu orang bini si Isyam nih kerja dengan MAS (syarikat penerbangan Malaysia, body cun woooo... ikut logik dunia dan materialistik memang tak sepadan dengan body si Isyam Gemuk tuuuuu... tapi Allah dah tentukan jodoh diorang, tiada siapa boleh menafikan..., sekarang nih dah ada 2 anak...)

Lagipun lu orang pun tahu dan boleh bayangkan orang yang fizikalnya gemuk saiz totenya besar mana jerrrr.... hahaha... (kepada gang2 yang fizikalnya sebegitu jangan marah pulak dengan gua ok.... gua tak bermaksud menghina/memalukan sesiapa di sini... maafkan gua). Cuma lu orang harus yakin "Size Doesn't Matter" betul tak...
Berbalik kepada isu si Jeffri, berdasarkan cerita di atas dan bukti yang di sertakan itu menunjukkan bahawa ramai dikalangan lelaki mahupun perempuan yang masih naif tentang hubungan kelamin aka seks. Jadinya... tak dapat la gua nak membidas blog tu sebab gua positif beb... pada persepsi gua setelah membaca blog tuuuu... ianya banyak menyalurkan maklumat berkaitan rumahtangga. So... gua sokong usaha empunya Blog tersebut.

Kalau blog sebegini... seperti yang dilaporkan oleh Saudara Mazidul Akmal memang patut dipantau, di bidas kow.... kow... punyeaaarrrr.... dan Rais Yatim wajib ambil perhatian bukannya tumpang stim sama.... hahahaha... sebab banyak keburukkan dari kebaikkan, mamat empunya blog seks tuuuu... memang ada masalah mental yang kronik beb.....

(Maaf....!!!! gua bukan nak promote mana2 blog yang melibatkan seks... tidak sama sekali, ianya hanya sebagai contoh kepada saudara Jeffri serta pembaca sekalian, sebab tu gua bagi link Blog Mazidul Akmal... lu orang baca dan fahami blog yang gua maksudkan)

Justeru itu terpulanglah kepada diri pembaca sendiri untuk menilai yang mana baik yang mana buruk. chau chin chaaaouuu....

(hehehe... pramugari gua dah kenyit2 mata tuuuuu..... jeffri..., lu jangan jealous aaaarrrrr.... lu dah ada pramugari ke belum... kalau belum.. cepat2 lah menikah... best woooooo..... hahahaha... nanti boleh jadi macam kat bawah nih...)

 Size Doesn't Matter... bebehhhh....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP