IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PEKIDA Nak Pijak Kepala Gua...???? hahaha... PEEEGIIIDAAAA...!!!!

>> Tuesday, October 11, 2011

Dari entry di sini ada sorang penyangak dah mengamok... hahaha... katanya pada gua;

ko ni bodoh ke ape..ni NGO lah bongok bkn parti politik. xde kena mengena dgn UMNO yg ko benci tu.. atau nak NGO PERKIDA pijak kepala kau pulak baru ko paham..
dasar katak bawah tempayan camtu lah..pemikiran sempit..
INI SOAL MARUAH JOHOR..
kau apa ade hal tak puas hati ker.. sini lah dtg johor kalu berani
Buat penyangak bernama Luzzer nih... sebelum lu hantar gang untuk pijak kepala gua... gua rasa lebih baik pijak dan benam kepala lu dulu... kah...kah...kah.... pertama gua nak lu kaji betul2 nama2 NGO nih dan keahlian politik diorang... kah...kah...kah...;
1) Pertubuhan Profesional Melayu
2) Pewaris Bangsa Malaysia (Prowaris)
3) Pertubuhan Penyatuan Pembelaan Melayu Malaysia
4) Gerakan Belia 4B Segamat
5) Persatuan Belia Batu Anam
6) Persatuan Belia Bestari Bistari Kampung Paya Lebar, Segamat.

Lagi mau kencing kaaaaa.... NGO2 dalam gambar tu bukan dari puak umporno...., lagi mau cerita pasal PEKIDA... kah... kah... kah.... itu puak2 gangster melayu lu kasi taruk tepi laaaaa.... tarak guna satu sen pun... oopppsss... Pekida tu NGO belaan umporno beb...???

Gua nak tanya nih... dalam senarai NGO yang lu katakan tu... dari senarai 1 hingga 6 campur peeeeegida lu tu... sudah jadi 7 NGO yang dok ada...., ada tak puak2 pembangkang PR dari PKR, PAS dan DAP yang bersama2 dalam himpunan aman melayu muda tuuuuu....???

Ada sesiapa tak dari melayu2 Pakatan Rakyat yang joint semua NGO tu... terutama sekali PEGIDA... hahaha... gua berani kerat tote lagi sekali kalau ada puak2 PR yang join NGO2 yang lu maksudkan tu... semua muka2 melayu dalam NGO tuuuu... kompom anak2 melayu umporno... lu pergi kencing mat lombok laaaaa... lagi bagus...???

Alasan paling munasarawak gua katakan begitu.... sebabnya kalau bab bodek membodek Sultan2 dan Raja2 nih semua kerja bangsat melayu2 umporno jer.... puak2 talam lima enam muka... hipokrit tahap gaban dalam bab membela kesultanan and raja2.... hahaha... haprak punya kaki...

Gua ulang lagi sekali... gua berani kerat tote jikalau ada puak2 PR yang joint PERGIDA beb...!!!! Sebab semua orang tau terutamanya rakyat 1Malaysia dah tau PERGIDA nih adalah gangster peliharaan umporno... yang suka mengambil kesempatan menindas orang2 melayu....

Gua bagi contoh, banyaklah lu orang punya Ayahanda Mak Bonda.... lu punya Ayahanda kat Gombak nih... sembang punyalah deras, kenal menteri tu menteri ini.. kononnya kabel besar tiang balak... lastly rumah sendiri nak kena lelong... hahaha..., tengah termengah2 buat rayuan dengan pihak bank pun masih nak berlagak... minta sokongan/kabel dari Pak Menteri... akhirnya Pak Menteri hantar surat kat Bank... tak sebut pun pasal rumah nak kena lelong, yang dia sebut hanya kenalan sahaja... apa lu ingat Bank mau layan Pegida punya Ayahanda yang kenal Bapak si Dafi tuuuu...... kah..kah...kah.... Bank bolayan bebbbbb....!!!!

Lagi satu contoh gua mau kasi tau, lu mau tau apa PEGIDA punya gangster bacul kat Shah Alam dah buat... memang cilanat puak2 tuuuu... ini kejadian dalam bulan puasa dua bulan lepas... disebabkan perselisihan antara budak melayu dan india, dua kepala gangster (ganster melayu-pegida dan ganster india-top18) sudah duduk semeja buat perjanjian dan berdamai.

Selang beberapa hari gangster PEGIDA sudah mungkir janji beb.... hahaha... gangster melayu tahap bangang sudah angkut 4 biji kereta dan hampir 20 biji motor pergi serang rumah kepala gangster india beb....!!!!

Paling gampang dan dayus sekali apabila yang di namakan gangster melayu nih dah hempuk pasu bunga ke bahu emak gangster india tadi.... sehingga laporan hospital mengesahkan tulang bahunya retak dan terdapat darah beku di kawasan kecederaan.

Apa barang... punya gangster melayu celaka macam nih... urusan orang muda settle cara orang muda laaaa... yang pergi henyak orang tua umur 70an apasal.... itu pasal gua katakan PERGIDA nih kumpulan gangster tarak otak beb... berkokok ramai2 berani laaaaa... main pukul curi berani laaa... cuba sorang2... Mat Sabu pun lu orang boleh tersasul panggil YB... kah...kah...kah....

Walau apapun kes di atas tu sudah jadi kes polis... Ahli Parlimen Shah Alam (Khalid Samad) pun maklum akan perkara tersebut... kalau tak caya pergi check di Balai Polis Seksyen 11, Shah Alam....

Pasal tu gua amat menyampah dengan gang2 PEGIDA nih... dan nama PEKIDA tu lebih baik lu suruh diorang tukar kepada PERRRGIIIIIIIIDAAA..... apa yang paling kompom sekali puak2 nih semuanya penyokong umporno dan ramai dalam Pemuda Gerak Tempur umporno.... lagi mau sembang apa beb...

Soal maruah Negeri Johor konon.... soal maruah negeri Terengganu yang sultannya lu orang gelar Binatang apa kejadahnya pulak... soal Sultan negeri Kelantan yang lu orang tabalkan di padang bola apa ke halnya... apa negeri2 lain takda maruah ke.... negeri johor jer... ada maruah, bangang tak sudah2 puak2 umporno nih...

So... kepada penyangak luzzer... lu punya bulu pahat baru nak tumbuh beb, so tak payahlah nak ugut2 gua... bukannya gua tak pernah berkecimpung dalam line busuk beb... lebih busuk dari puak PEKIDA pun gua dah terbabas.... so ayat akhir gua buat luuuuu.... PEEEEEGIIIIIIIIDDDDAAAAAA...!!!!

p/s luzzer...; Gua 3 minggu sekali ada di Taman Austin Perdana... lu datang laaaa.. cari gua...  gua pakai BMW warna hitam WXS 5XX5... ada brani bro... hahahaaaa....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP