IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

3,340,508 juta ekoq lembu..???

>> Sunday, May 13, 2012

Akibat line internet yang terhad tengah hutan nih, gua kasi pendek cerita jelah....

Lastly... dengan bangganya gua nak bagitau kat sini hasil ternakan lembu2 terpeliharaan oleh NFC (Shahrizat dan Keluarganya) setakat ini seperti yang di umumkan oleh Najib Razak secara rasmi dalam mesyuarat tersebut berjumlah 3,340,508 ekoq.
Brother Haramjadah dalam klip videonya di sini berkata ahli berdaftar dalam partinya seramai angka di atas.

Baca sana baca sini... merata maklumat mengatakan perhimpunan lembu2 dalam stadium Bukit Jalil berjaya mengumpulkan 100 ribu orang..., data mengenai kapasiti stadium di sini.

Tapi takpalah, gua ambil kira jugalah jumlah lembu2 yang menyelit celah kerusi, berdiri celah tiang dan bersarkas tengah padang maka betullah jumlah lembu2 yang hadir menyemarakkan perhimpunan tu seramai 100 ribu ekoq... hahahaha...

Cuma ada kemusyikilan sikit aarrr...., di sebabkan matematik gua failed..., jumlah pengiraan 2012 - 1988 = 66 , gua tak dapat jawapan setepat puak2 lembu haramjadah umporno..., inikan pula lu orang nak suruh gua kira angka2 besar kat atas tu... lagi la gua kantoi beb...

Bayangkan daripada 3,340,508 juta ekoq lembu...., hanya 100 ribu ekoq lembu jer yang bersemangat untuk berhimpun...???

Itupun dah jenuh pujuk rayu untuk datang perhimpunan, siap sediakan pengangkutan lagi..., pengangkutan pulak tu harta kerajaan negeri, puak2 lembu nih mana tau bezakan harta parti dengan harta kerajaan beb... semuanya diorang bedal macam harta mak bapak diorang... hahaha.. jenis muka tampal kulit babi 14 inci macam tu laaa.. rupanya...!!!

Upah RM untuk hadir.. kita pun tak tau... hanya lembu2 jer yang tahu..., tu tak kira lagi lori angkut lembu aksiden dan ada yang mati, mati balik dari perhimpunan martabatkan bangsa, agama dan raja ni... kiranya mati syahid la kaaannnn...... apa ada hal... hahahaha...

Persoalannya, dari berjuta ekoq lembu berdaftar, yang hadir 100 ribu jer... hahahaha...!!!! Berapa persenkah sokongan yang ada pada parti lembu ini... hahahaha....!!!!

Gua ingatkan daripada angka juta-jutaan lembu2 berdaftar tu.... 50% akan hadir dan berjaya mengecutkan teloq2 Pakatan Rakyat...., macam tu punya sambutan hahahaha.... kudis pun tarak laaaa....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP