IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kalau Tak Menipu Bukan Umno namanya... hahahaha...!!!!

>> Wednesday, May 02, 2012

UMNO yg ditubuhkan pada tahun 1946 telah diharamkan dan dibatalkan pendaftarannya pada tahun 1987 kerana kejahatan Firaun Mahatet.

Pada tahun 1988 UMNO didaftar semula atas nama "UMNO Baru" tetapi perkataan "Baru" tak di benarkan disebut,  hanya boleh sebut sebagai "UMNO" sahaja.

Bermula semalam 1 Mei 2012, UMNO Baru akan menyambut ulangtahun penubuhan mereka yang ke 66...???? eerrrr.... betul ke...????

Chup... chup... nanti sekejap beb..., lu orang ada cepua tak... tak pun kalkulator ke... asal boleh buat kira2 dah laaa.... hahaha.., apa takda benda2 tu... ok.. lah... izinkan gua kira menggunakan jari tangan dan kaki...., jom tolong kira bersama2 gua yeaaaa.... tahun 2012 - 1988 = 24 tahun.

Weiiii... betul ke matematik gua nih.... dah la gua lemah matematik beb... adusssssss....!!! Susah jugak matematik nih... budak Oxford pun boleh kantoi kalau camni punya kira2...!!!!

Apasal gua dapat jawapannya 24 tahun...???
Sedangkan puak2 umporno dan Presidennya sendiri dapat jawapan 66 tahun... magik ke apa nih...???
Tak paham aaarrrr... jika ada mana2 guru atau profesor matematik kat sini... tolong selesaikan masalah matematik nih....!!!!



Perghhhh.... woiiittt... Najib Razak... lu memang muka tak malu aaarrrr.... masih nak mengaku 66 tahun, padahal UMNO BARU ini berumur 24 tahun. Matematik failed pun boleh jadi PM ke.... hehehehe... Malaysia Boleh... muakakakakaaaaa...

Nampak tak..???
Bukti jelas dan nyata tuuuuu... wa cakap luuuu...!!!! ... hahahaha...
Jom gelak ramai2 dengan kebodohan puak2 umporno dan presidennya.... muakakakaaaaa....!!!!

Kalau dah kaki penipu dan pembelit, maka UMNO akan terus menipu dan membelit, bersesuaian sesangat dengan slogan diorang "Dulu, Kini Dan Selamanya", maksud tersiratnya ialah "tipu dan belit", orang2 melayu yang bodoh dan bangang jer... terus menyokong umno.

Hanya orang yang buta sejarah khususnya melayu dalam UMNO sahaja yang suka kena tipu. Dah tu pulak lagi kena tipu dengan Mamak-Mamak yang banyak berkeliaran dalam umporno tuuuu... muakakakakaaa...

Lastly... dengan bangganya gua nak bagitau kat sini hasil ternakan lembu2 terpeliharaan oleh NFC (Shahrizat dan Keluarganya) setakat ini seperti yang di umumkan oleh Najib Razak secara rasmi dalam mesyuarat tersebut berjumlah 3,340,508 ekoq.

Menurut Menteri Ladang dan Binatang iaitu Bulldog Tanjung Karang... jumlah lembu2 tersebut cukup untuk di jadikan Korban pada Hari Raya Korban pada tahun ini dan tidak perlu di import lagi dari negara Thailand seperti tahun2 yang lalu.... muakakakakaaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP