IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Layan Boring Pagi.... hahaha...!!!!

>> Wednesday, February 15, 2012


Mat Said tangkap leleh dengar lagu nih beb... 
Stadium Trengganu runtuh, dia buat derkkk... jer... hahaha...

Hartonok... mana paham benda2 macam nih..., lu dah chai nombot ekoq ka belum hartonok oooiiii...., duit zakat berlambak lagi tuuuu.... ambik jelah...., belen-belen duit tuuu... pergi la bayar BBC ke... CNN keee.... WSJ kee...  untuk naikkan publisiti imej luuuu.... belasah jelah... hahahaha...

Lagi ada belen-belen duit tuuu.... buat la jamban 7 tingkat dalam rumah luuu.... hahahaha...!!!!

Kalau ada orang persoalkan pasal duit zakat..., lu anggap jelah itu semuanya pitnah... agak2 dah tak boleh nak coverline.. lu pergilah buat umrah seploh kali lagi... hahahaha....!!!!

Jalan akhir nak coverline baaaeeeekkkkk... punyeeaaarrrr.... lu buat jelah sumpah laknat... hahahaha.... kompom lu betul orang lain semuanya salah...

hantu-hensem, bunbinban, buntat, hanz newman, waris, opisboi, nazar, ulumuda, nazli, mamat, kampong lad, Bombo dan nama2 yang gua keciciran..., lu orang semua jangan nak pandai2 buat pitnah kat umporno dan hartonok... nanti si maling indon mykad free tu sumpah lu orang jadi si buta dari Gua Batu Caves baru lu orang tauuuuu....!!!!

Bukannya lu orang tak tau... Najib Nazak, Jameeeeeel Khir, Rosmah Mansor, Shahrizat dan sekalian ahlul punnah wal barisan dalam parti umporno semuanya orang2 beriman lagi bertaqwa... rembat duit rakyat... hukumnya halalan toyibah... rembat duit zakat hukumnya harussanasini.... rembat duit projek lembu... anggap jelah sedekah daripada rakyat buat pemimpin tercinta....

Kalau mati dalam perjuangan mempertahan dan membela pemimpin2 umnoporno... itu Mati Syahid namanya... Al-Jannah wal Firdausi adalah sebesar-besar Mahligai Putrajaya ganjarannya.... tak cukup lagi suite berharga RM100 ribu satu malam pun boleh jugak... muakakakakaaaaa....


eerrr... hartononok, lu agak2 nak pau nombor apa haaa... hari nih....??? Alaaaaa... kongsi-kongsi aarrr... dengan gua... hahahaha...!!!! Kan malam tadi lu dah pergi ngangkong dengan puteri 7 kat bawah nih.... hahahaha... perghhh... gua ingatkan yang pakai sampin tu luuuu.... bukan lu keeee....???? hahahaha...



hahahaha....  lu jampi apa hartono ooiiiii....!!!!
"ku tahu asal usul muuuuuu...... yang laut balik ke laut"
'yang darattttt.... balik ke darattttt... nasi kangkang oppsss... berwarna hamba sembahkaaaaaaannnn"
"umbuk mayang di umbukkk... umbuk dengan jala jemalaaaa"

Nak layan jampi baeeekkkk punyeeaaarrr.... dari tok bomoh rock lu orang layan kat sini jelah.... hahahahahaaaa....!!!! Tok Bomoh dangdut..., lu orang tanya dengan Hartononok... hahahaha...

Tapi kalau hartononok tak nak bagitau apa nombot dangdut yang dia dapat malam tadi... gua tarak hal..., pelesit gua dah bisik kat gua si hartononok dapat nombot ekoq 2467 kannnnn.... hahahaha....!!!!

Nota: Jangan ada yang pergi pow nombot tu... hari ni udah laaaaa.... mampuih gua kena maki beb.... kah...kah...kah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP