IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dengan Allah Tak Takut... Dengan Samseng...???

>> Tuesday, February 14, 2012

oooolaaaallaaaaaalaaaaa.....!!!! Menyanyi-nyanyi gua sambil bantai gelak tak henggat donia wa cakap luuuuu.... muakakakaaaaa....!!!!!

Mana tidaknya beb... lu orang bayangkan dalam Islam dah cakap Judi tu berdosa, tapi ramai lagi melayu2 spesies lembu nih nak pertaruhkan nasib dengan Judi... kononnya boleh cepat kaya...

Gua minta maaf cakap laaaa..., dari pemerhatian dan berkawan dengan puak2 lembu spesies nih kebanyakkan dari mereka adalah pekerja golongan pertengahan dan bawahan, kebanyakkannya dari TNB, Syabas, Majlis Perbandaran, kakitangan kerajaan samada Persekutuan mahupun negeri dan kontraktor2 kecilan (kelas F)... hahahaha...

Contohnya..., semasa dalam perjalanan untuk satu mesyuarat di Putrajaya tengahari tadi, partner gua drive kereta dan gua layan akhbar pencacai yang tersedia ada dalam keretanya... gua terbaca kisah mamat dari taiping yang menang judi RM17 juta beb..

Perghhhh... RM17 juta senang2 jer... beb.. pakcik kayo.. pakcik kayo... kesudahannya bukan kayo yang mamat tu dapat... tapi naya wa cakap luuuu... apabila nyawa sendiri terancam... hahahaha... padan muka dia... muakakakakaaaaa.... silap haribulan keluar berita ada mayat timbul dalam sungai Perak.. kah... kah... kah....!!!! Mampuih pi la kat hang.... Allah bayaq cash beb.... atas dosa berjudi tuuuu....

Tau pulak mamat tu takut eekkkkk...., dengan samseng yang buru dia sekarang nih dia takut... yang Allah larang main judi dan dah siap sebut hukumannya tak takut pulak kannnn.... hahahaha..., kalau sesiapa di kalangan lu orang yang kenal dengan mamat tu...., cuba lu orang try pi test tanya dia sokong parti mana...??? hahahaha... tu soalan cepumas tu.... kah... kah.... kah...


Haiiii.... ntah laaa... gua sendiri pun tak tau nak cakap lagi dengan golongan macam nih..., kat port umno yang gua selalu melepak pun ramai beb... bila kita tegur diorang belasah kita balik... esok hari Rabu gua berani kompom spesies golongan lembu melayu nih dari pagi sampai petang akan berkumpul beramai2 chai nombor ekor.... hahahaha...

Jenis golongan tak sayang duit hasil titik peluh diorang sendiri.... dah tu pulak bercampur dengan gang2 Indon lagi laaaa.... bercelaru di buatnya..... muakakakakaaaaa....

KDN dan Polis setiap Negeri dan Daerah pun satu hal.... punyalah banyak kedai judi siber nih depan mata diorang pun diorang tak nampak beb...., tunggu orang komplen baru ada tindakan, kalau takda orang repot/komplen diorang sendiri makan komisyen duit perlindungan.... hahahaha... silap haribulan polis sendiri tengah syok main kat dalam tuuuu.... hahahaha...

Macam kat kajang ni... punyalah banyak kedai judi haram... Polis tau... tapi buat2 tak tau.... hahahaha.... member2 gua dari kalangan Polis ada ilmu agama/iman dari Balai Polis Kajang pun mengeluh beb... tak boleh nak buat apa2 beb... sebab diorangkan jenis ikut arahan lembu atasan.... hahahaha....!!!!

Yang buat gua kompius nih... siapa bela siapa...???? Polis bela Samseng atau Samseng bela Polis... muakakakaka... Menteri KDN boleh tolong jawap kot.... auwwww... auwww....auuuuwwww..... muakakakaaaaa...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP