IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Ah Fatt...

>> Thursday, December 04, 2014

1)
Walaupun Ah Fatt cina,

Tapi Ah Fatt sangat mengagumi persetubuhan yang membela nasib melayu ini...
Ah Fatt sangat kagum dengan ahlinya pun kerana kerja2 amal mereka seperti menolong menarik kereta, menolongkan menjaga kelab2 malam hari dan mengkekah budak beramai-ramai... Ah Fatt berharap suatu masa nanti persetubuhan ini sudi menerima orang cina.... Ah Fatt lah... orang pertama yang akanpun sarung bajunya.... Doakan Ah Fatt yaaa.... 

2)
Selamat tengaharian  kepada semua musibat ah fatt.
tadi ah fatt pergi ke pejabat pekudi jalan kebun untuk bertanyai jikapun ah fatt yang cina ini melayaki untuk menyertakan pekudi, mereka berkata ah fatt layak menyertakan pekudi dengan syarat kemalui ah fatt mesti dipotong dulu.


Mereka kata itu syarat wajib untuk menyertakan pekudi dan mereka beritahukan bermohonan rani kulup banyak kali ditolakkan kerana dia kulup. harap musibat2 ah fatt dapat mengkongsikan bagaimanapun rasanya jika kemalui dipotong. tolong ah fatt yaa.., em ka chan semua.



3)
Ah Fatt ada satu kemusyrikan dalam hati Ah Fatt ni pun adui....
Harapi musibat2 Ah Fatt yang membangsa melayu dapat pemberi menjelaskan pada Ah Fatt.., kenapa setiapkan malam jumaat kawan2 melayu Ah Fatt sangat susah diajaki untuk melepak, jamming atau permain futsal..??? Apa yang sedang berlakukan pada malam itu..???

4)
Ah Fatt mendengari yang Anwar Ibrahim telah pun ditarikkan digelarnya datuk seri,betul ke..??? Ah Fatt cuma mengharapi semogakan beliau tabah menghadapkan ujian ini, ah fatt tau yang gelaran2 itu semua tidak dapat penjamin nasib kita diakhirat kelak, sama ada ke syurga atau melaka. Sawan tetap sawan!!!

5)
Hidup ini mengibaratkan roda berputaran,ada masai kita diatas,ada masai kita dibawahpun. Amran tak selamanya fans, elena tak selamanya manis, jason tak selamanya raja, tapi pun hasan malek ah fatt tgk ada potensinya kekal bodoh.


6)
Ah fatt sangat sukai menonton cerita melayu,dan cinta-cinta ah fatt untuk menjadi mengarah filem untuk cerita melayu. jalani cerita melayu sangat mudahan,mula mulaan pasangan hero dan heroin tak suka satu sama yg lain pun, kemudian mengahwini masih tak sukai lagi suami isteri,lama-kelamai setelah berjamek baru lah pun merasai nikmat suami isteri dan kemudiani barulah saling jatuhkan cinta..., typical dan mudah difahamkan,tak macam cerita cina. 

Saja jer... buat geli2 tgh malam.... hahaha... adiooossss....




Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP