IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sultan Melaka Ucap Selamat Raya Beb....

>> Friday, August 16, 2013

Selamat Beraya semua... Maaf lambat buat ucapan... hehehe...

Walau gua dah kurang aktif mengupdate blog nih... tapi gua tetap mengikuti perkembangan semasa sambil gelak2 guling2 dengan jenaka negara BolehLand nih.... hahahaha... isu politik pun dah macam haramjadah... so gua malas nak sembang pasal politik sekarang nih...

Isu tembak menembak dan bom pun sama jugak..., sebab yang membela kepala2 gangster nih adalah Pak2 Menteri, Taikoon2 Besar yang pegang geran Malaysia, Polis pulak hanya menurut perintah dan jadi pengawal setia pada diorang tuuuu... itu ajer tugas diorang... hahaha...

Pagi nih... gua dah terbabas dalam FB... sekali ada member sudah posting status berkaitan Sultan Melaka ucap Selamat hari raya... menguap gua di buatnya... tapi gua respek jugak pada Sultan nih beb... sebabnya walau tak di iktiraf sebagai Sultan yang sah... dia berani mencuba beb... keh.. keh... keh....

Sultan pun ada FB beb... klik sini.

Cuma satu jer nasihat gua kepada Sultan Melaka tuuuu... cuba2 lah pergi mengadap Queen Elizabeth dan minta pengiktirafan sebagai Sultan yang sah... kompom dapat punyalah seperti mana2 Sultan/Raja yang dok ada la niiiii.... hahahaha... so tak payahlah nak syok sendiri....

ooppppssss.... lagi satu sebelum gua blah..., ada satu lagi pesanan kepada Sultan nih..., kalau dah dapat pengesahan jadi Sultan nanti..., jangan la lupa pulak bagi penerajang dan hantar balik negeri si Pencuri Balak yang menyorok dalam negeri Melaka tuuuu... hahahaa....

Daripada kisah di atas... gua rasa takhta kebanyakkan Sultan/Raja2 lantikan British selama ini akan tergugat., mana taknya...  sebelum ini gang waghih Panji Hitam Langkasuka... suka2 depa jer... dan ikutsuka mak bapak diorang pi attack Istana Negara.

Tapi lantak pi la kat puak2 Panji Lancausuka tuuuu... peduli apa gua diorang nak attack ke... nak bom ke... Istana Negara takda kena mengena dengan gua... periuk nasi gua tak berasap bukannya puak2 menyerang dan puak2 yang di serang tu nak tolong pun.... hahahaha..

Kalau nak dikisahkan lagi perihal Sultan/Raja2 sekarang nih banyak beb... tapi seperti sedia maklum laaaa... cakap lebih2 nanti... sendiri mau ingat laaaaa... adios...

Nota peribadi;
1) Sultan anak angkat Siam tu... dah hilang kemana eeekkkkkk...???
2) Bakal ada lantikan Ketua Agama Islam negeri mana pulak laaaaaa... dalam masa terdekat nih... layak ke... kaki botol jadi Ketua Agama Islam...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP