IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mohon Maaf Pada Pengerusi SPR

>> Friday, June 28, 2013


hahahaha.... dah la bodoh lagi nak perbodohkan rakyat... bangang punya Pengerusi SPR. Spesies makhluk takda maruah dan Bapak Munafik.

Kepada sesiapa yang mencari ciri-ciri orang Munafik, lu orang tak perlu buka kitab kuning mahupun tanya pakcik google... sebabnya antara ciri-ciri orang MUNAFIK itu ada pada Pengerusi SPR... ikuti kronologi kenyataan akhbar dan dolak dalihnya dari sebelum PRU hinggalah ke hari ini.

Rupa sebenar Pengerusi SPR... hahahha...!!!!

Semua kenyataannya... boleh membuatkan babi di kandang gelak guling2.... lembu sharizat terbelahak rumput dalam kondo wa cakap luuuu.... dan bangsa Jin, Iblis Setan pun ketawa sampai senak perut beb...., oooopppssss... gua dah terbabas daripada tajuk beb....!!!!

Sebenarnya gua bukan nak story pasal MUNAFIK, kerana bagi sesiapa yang belajar Agama pasti tau membezakan samada Pengerusi SPR dan Timbalannya spesies MUNAFIK atau tidak.

Bab munafik ni pun buakan gua yang cakap tau... tapi Nabi yang bagitau... lainlah kalau 2 ekoq malaun tu tak percaya dengan Nabi Muhammad SAW.

*********************************

Walau macamana pun, berbalik kepada tajuk gua ingin memohon maaf kepada Malaun 2 ekoq tu kerana diorang sebenarnya adalah Penyelamat kepada 13 juta pengundi berdaftar dalam PRU-13 tempohari, sebabnya ialah.... seperti di bawah ini.

Selepas itu, SPR telah mengadakan satu pertunjukan umum pada 2 Mei untuk membuktikan bahawa dakwat tersebut kekal oleh setiausahanya Kamaruddin Mohamed Baria. - Baca di sini.
Lu orang nak tau kenapa... lu orang dah baca link kat atas tu kaaaannnnn.... sekarang lu orang baca kat sini pulak "Elak Bahaya Kanser & Penyakit Buah Pinggang", itu gua petik daripada akhbar yang paling dipercayai oleh orang2 gila dan lembu-lembu 1Malaysia.

Tapi bukan itu yang nak gua citerkan di sini, gua nak citer ikut tajuk beb... dimana rakyat Malaysia sudah berprasangka buruk kepada Pengerusi SPR dan Timbalannya dalam isu dakwat tak kekal. Sebenarnya kedua-dua ekoq malaun tu adalah wira negara kerana telah menyelamatkan 13 juta pengundi daripada terkena penyakit Kanser dan Buah Pinggang.

Walaupun terpaksa akur terhadap tuntutan BERSIH (Pembangkang) dengan penggunaan Dakwat Kekal... namun di saat-saat akhir sebelum tibanya hari mengundi, SPR telah buat "magic" dengan menukarkan kandungan Silver Nitrate kepada Pewarna Makanan.


Perghhhh... gua betul2 salute spring oin... oink... dengan Pengerusi SPR dan Timbalannya beb... demi menyelamatkan 13 juta pengundi rakyat Malaysia + Bangla + Myanmar + Indon dan pelbagai lagi... diorang terpaksa mengorbankan pekerja SPR iaitu Setiausahanya yang bernama Kamaruddin Mohamed Baria.

Kesian kat dia beb.... kerana telah diperdajalkan oleh Pengerusi SPR untuk menjadi tikus makmal dalam ujikaji ketahanan dakwat kekal... sudah pasti peratusan kandungan argentum nitrate yang di calitkan pada jarinya adalah tinggi bagi menjamin ketahanan dakwat tersebut untuk 5 ke 7 hari....

So... kepada Setiausaha SPR tu.... gua nasihatkan supaya standby jelah untuk beli kain kapan, papan keranda dan jangan lupa tempah batu nesan beb.... sebab hidup lu dah tak lama beb... anytime jer.... boleh kena Kanser atau Penyakit Buah Pinggang... hahahaha...!!!!

Itu bukan gua yang kata tapi kenyataan daripada Menteri Malaysia beb..., tapi lu tak perlu risau sebab nanti lu pasti dapat pingat wira negara kerana sanggup berkorban jari demi menyelamatkan rakyat Malaysia... hahahaha...!!!!

Kepada Dr. Rani, Nasrudin Hassan dan Haron Din yang kononnya orang pertama buat repot polis pasal dakwat tak kekal tu... eloklah tarik balik repot dan mohon maaf pada Pengerusi SPR dan Timbalannya.... buat sujud syukur kerana lu orang telah terselamat daripada terkena penyakit kanser dan buah pinggang...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP