IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Suka Seks... Muakakakaaaa....!!!!

>> Tuesday, April 02, 2013

Sekarang ini... asal sebut saja umno pasti ramai yang akan mencebekkan mulut mereka, meluat sangat agaknya hahaha...., apabila terfikir akan Seks.... pasti teringat serta terbayangkan umno.


Bak kata pepatah "Bagaikan Aur Dengan Tebing"... opppsss... silap, Dewan Bahasa Pustaka dah luluskan perumpamaan baru iaitu "Bagaikan umno dengan Seks Berpisah Tiada"... dalilnya seperti dibawah ini...;
Malam tadi Umno Bahagian Bukit Katil menayangkan klip video lucah yang didakwa mereka sebagai Anwar Ibrahim. Ketika mereka mengganggu ceramah PAS mereka menayangkannya secara berselang seli dengan ceramah mereka.

Umno Bukit Katil meneruskan perangai tidak bertamadun mereka dengan mengganggu setiap kali PAS mengadakan ceramah. Malam tadi ceramah PAS di Taman Saujana diganggu dengan ceramah Umno yang jaraknya kira-kira 100 meter sahaja. Umno menggunakan Balai Raya Taman Saujana tanpa segan silu.

Umno menggunakan set sistem PA yang baik dengan 'volume' yang sangat kuat. Beberapa penduduk Taman Saujana yang ditemui mengeleng-ngeleng kepala melihat gelagat pimpinan Umno Bahagian Bukit Katil yang diketahui seorang yang bernama Baskaran Senasi.

"Mereka menggunakan bahasa kesat, kasar seperti bodoh dan sebagainya. Orang Melayu tidak boleh terima sikap Umno yang sentiasa mengganggu majlis orang lain".

"Umno boleh menganjurkan ceramah pada masa yang lain bukannya mengadakan ceramah di tempat dan masa yang sama dengan PAS" ujar Ahmad Alang dari Jalan Tun Kudu, Bukit Katil.

Ahmad turut kesal dan malu dengan sikap Umno yang terus menggunakan video lucah untuk menarik sokongan rakyat.

"Mereka tidak rasa bersalah menayangkan video lucah dan fitnah. Yang peliknya pihak berkuasa tidak mendakwa kerana menyimpan dan menayangkan video lucah" ujar Ahmad.


Wooo... woooo... woooo... En. Ahmad aaarrr.... lu jangan belasa pilik sama itu umno woooo.... itu umno talak pikala pplik dalam kehidupan diorang woooo... semua diolang kasi hantam... Tuan Allah punya hukum pun diolang belani hantam... so apa lu mau rasa pelik... lu mau pilik aarrr... lu piligi sungai pilik loooorrrr.... hahahahaha....

Itu pihak berkuasa aarrr... lagi lu tak mau pilik2 maaa... diolang punya gaji bulanan itu umno yang bayar.... itu pasal diorang banyak setia sama umno... tapi lu diam2 aarrr... En. Ahmad syhhhh.... lu jangan cakap diolang anjing umno wooooo... nanti diolang tangkap sama luuuu... ssyyyhhh... diam2 duduk aarrr...!!!!

Itu pasat aarrr... gua sama anak bini gua china mali aaarrrr.... tak mau undi sama itu balisan nasional itu MCA... pasat diolang punya kipala aarrr... hali.. hali... ingat seks... macamana nigala mau maju kalau itu pemimpin aarrrr... lia punya kipala ala sekssssss..... 24 jam....!!!!!

BODOH punya balisan nasional/umno/mca....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP