IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu umno Laknatullah Di Lembukan...!!!!

>> Friday, December 28, 2012

Ini adalah merupakan pengesahan pertama identiti pembunuhan Altantuya Shariibu.

 “Apabila perempuan Mongolia itu melihat saya mengeluarkan sepucuk pistol, dia merayu supaya dilepaskannya kerana dia sedang mengandung. Azilah (pegawai pemerintah kepada Sirul) menarik perempuan itu dan (menghumbannya) ke atas tanah. Saya segera menembak pada bahagian kiri mukanya.

Kemudian Azilah menanggalkan pakaian perempuan itu dan memasukkan pakaian yang ditanggal itu ke dalam plastik hitam. Azilah mendapati tangan perempuan itu masih bergerak. Dia memerintahkan saya untuk menembak sekali lagi, dan saya melakukannya”, ujar Sirul.

"Kemudian kami mengusung mayatnya ke dalam hutan, Azilah membalut bahan letupan di sekeliling kaki, abdomen dan kepala perempuan itu dan kemudian kami meletupkannya.”

Demikianlah kenyataan 2 orang pegawai khas Najib anak Tun Razak yang tidak langsung mengenali Altantuya dan cuma patuh pada arahan bosnya sahaja, wala' sungguh 2 ekoq kambing hitam tersebut.. muahahahaha...!!!!
 

Tengahari tadi seperti biasa singgah di port umno, dan seperti biasa jugaklah akan keluar cerita2 politik dan kepartian... so be it....

Topik hari ini pasal Altantuya, ada laaaa... sekoq dua lembu umno kata ianya fitnah terhadap Najib laki bini, bagi gua pulak puak2 lembu umno tu semua sememangnya spesies malas berfikir dan tidak mengikuti kronologi kes dan mahkamah.

Sebab itulah diorang semua jadi bodoh dan bebal.... bila ditanya tentang rekod kemasukan Altantuya yang digelapkan... sekoq pun tak boleh jawap...

Jadi terpaksalah gua bagi jawapan kepada lembu2 tu semua... iaitu Altantuya seorang yang terpelajar dan anak seorang Doktor dari keluarga kaya, seorang penterjemah bahasa, model dan kepala otak jenis moden. Manusia yang ada background sebegini selalunya banyak merantau atas urusan kerjaya dan semestinya akan naik kapalterbang sebagai pengangkutannya.

Cuma untuk datang ke Malaysia sahaja Altantuya terpaksa naik Tongkang dari Hong Kong ke Malaysia (seperti pendatang haram Indonesia) berlabuh di hutan paya bakau sekitar Westport (tidak melalui imigresen malaysia) untuk masuk ke Malaysia secara HARAMJADAH.

Dan atas alasan itulah Kerajaan Malaysia (Imigresen) tidak dapat membuktikan rekod kemasukan Altantuya ke Malaysia. Yang semua rakyat tau... Altantuya mati kena C4 di hutan Bukit Cerakah..., hebatkannnn.... negara kita yang bernama Malaysia ni..!!!!

Itu baru sorang yang kita tau masuk Malaysia secara haram, yang berjuta orang lagi seperti Indonesia, India, Bangladesh, China, Filiphina, Myanmar dan ramai lagi tu macamana...???? 

Itu sajalah jawapan paling logik yang boleh gua berikan kepada lembu2 umno laknatullah... dan sebagai spesies lembu umno laknatullah diorang percaya dengan teori jawapan gua tuuu.... hahahaha...!!!!

Tapi gua yakin lembu2 umno laknatullah mana mampu berfikir sehingga ketahap tuuuu.... lembu2 umno laknatullah hanya pandai melalak macam anjing jer.... yang diorang tau menyalak hanya empat perkataan jer....!!!!

"HIDUP MELAYU, HIDUP UMNO"
hahahaha.... bodoh punya Lembu2 Melayu jenis nih.... hahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP