IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jikalau Dia Hidup... (update)

>> Monday, October 22, 2012

Semua orang tau... dalam Malaysia ada sembilan (9) Ketua Agama bagi setiap negeri dan Satu Ketua Agama Negara. Dan semua orang pun tau... dalam Malaysia ada Empat Belas (14) Jawatan Mufti bagi setiap negeri. Semua orang pun tau Malaysia ada Majlis Fatwa Kebangsaan dan pelbagai Agensi Agama lagi yang gua sendiri pun tak tau nak sebut. Banyak sangat maaaa... tapi fungsinya... x^x**^&^%$&$$#...????

Dalam banyak2 ahli agama dan cendekiawan agama di atas tiada seorang pun yang berani tampil membuat keputusan bagi menangani isu penghinaan hukum Islam oleh seorang yang berbangsa Cina bukan Islam. Terutamanya Ketua Agama Islam yang tau makan minum ditanggung sepenuhnya dan bila nak beraknya cangkung jer.., tanggung-jawab kepada Agama langsung takda dan hanya pandai baca teks ucapan yang di sediakan oleh kaki bodek - kaki bodek Istana.

Jikalau Presiden MCA si Pelakon Filem Lucah itu mengeluarkan kenyataan menghina Hukum Islam di negara Timur Tengah (Mesir, Iran, Iraq, Turki dan sebagainya), lu orang agak2 berapakah jumlah "Reward" yang akan ditawarkan untuk menceraikan kepala dari badannya...????

Kepada Kerajaan Malaysia dan Menteri2 yang bertanggung-jawap serta Menteri Agama, lu orang sanggup melihat dan membiarkan Hukum Agama lu orang di injak dan di hina oleh seorang berbangsa Cina yang tiada maruah dan rendah moralnya. Perghhhh... lu orang semua lebih jijik dan kotor daripada si penghina tersebut...!!!!

Peliknya kenapa tiada laporan Polis di buat terhadap Pelakon Video Lucah aka Presiden MCA oleh mana2 Pemimpin atau Ahli Parti Politik Pakatan Rakyat (mungkin gua terlepas pandang perkara ini..., jika ada baguslah).

Kalau boleh biarlah setiap negeri membuat laporan polis beribu-ribu lemon dan mendesak supaya keraaaaaaaaajaan malaysia mengambil tindakan terhadap Cina Haramjadah yang tak tau hormat Agama orang lain dan Perlembagaan Negara.

Atau perlukah kita juga mengambil tindakan yang sama dengan menghina agama mereka (Agama Budha) sebagai balasannya, bagi mendesak keraaaajan mengambil tindakan. Fikir-fikirkan....


Gua rasa "Reward" juga harus dikeluarkan kepada Mahathir, Ibrahim Ali, Hasan Ali, Najib Razak dan kepada mereka2 yang bersubahat dengan Presiden MCA. Amacam.... halalkah darah mereka di hisap oleh Edward dan Bella.... hahahahaha..

Cuma gua risau dan curiga... kalau2 Vampires pun jijik dan muntah nak hisap darah puak2 tuuuu.... Vampires vs Syaitan dikenali... hahahaha..


Kalau nak tau Bapak Dajjal yang menyokong Presiden Pelakon Lucah tu... dan wajib di Rewardkan jugak... tu dia dalam gambar tuuuu... lu orang kenal ke... siapa haramjadah tuuuu...????

p/s : update @ 7.45pm.

Tolong tanya JAKIM... Darah Cina Ni Halal Atau Tidak...????... hahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP