IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Membazir Duit Kepada Kera... BN.

>> Thursday, August 09, 2012

First of all.... perghhh... gua speak no english aarrr.... hahahaha...., lu orang klik di sini terlebih dahulu.

Kemudian, lu orang print-out senarai tu dan bagi pada kawan2, adik beradik, tok nenek dan sedara mara sekalian, suruh diorang berhati-hati apabila berdekatan dengan tempat2 dalam senarai tu...

Bukannya apa... selamatkan poket kita semua daripada membazir bayar saman kepada bangsat2 haramjadah tu semua, lagipun bukannya lu orang tak tau... kera... keraaaaajaan bn dah lantik 2 syarikat kroni diorang untuk ambil alih tugas kutip duit saman... hahahaha... siapa yang kaya...???

Bangsat2 elitis tu jugak yang kaya beb...., kita jugak yang teraniaya.. padahal yang luluskan kereta berkuasa tinggi puak2 haramjadah tu jugak... lepas tu halang pemandu bawak laju (hadkan kelajuan 110km/j)... apa barang punya cibai aarrr.... atas alasan nak elakkan kemalangan... bodoh punya alasan...!!!!

Sebab sebenarnya nak mengenakan rakyat jer..., beli kereta dah kena pow 300% duti eksais, lepas tu siapa bawak laju kena saman la pulak... pusing kiri pusing kanan... rakyat jugak yang terkena... diorang pulak baeeekkkkk... punya masyuuukkkk... pundek sialan haramjadah kera.. keraaaajaan bn nih.... hahahaha...


Kena pulak kat anak seltan/raja..., ada sekoq tu beli kereta dah la tak kena cukai, cukai jalan pun free... dah tu pulak besit ikut suka mak bapak dia jer... yang tak bleh blah tuuu... polis trafik boleh escort pulak tuuu... sepatutnya di saman jer... malaun tuuu... apa punya bangang la polis trafik...

Kalau rakyat buat camtu... nak mampuih wa cakap luuuu... belum sempat tongkat motor, buku saman dah siap tulis tuuuu... tunggu nak suruh pemandu tandatangan jer..., betul2 haramjadah punya diskriminasi antara rakyat dan seltan/raja.

Ada pulak anak seltan yang lagi sekoq tu... bapak seronok dengan benggali betina..., anak pulak dengan minah saleh... siap comolot.. tonggang arak pelbagai... lagi mau suruh rakyat aminkan doa setiap jumaat... mana punya hukum diorang pakai ni weiiii....!!!!

wooiittt... apa gua melalut nih, dari hal saman jalanraya sampai melibatkan setan2 besar... adussss... sori aarrr... gua kalau sentuh bab setan2 nih... memang pantang sikit beb..., sebab dalam ahli keluarga gua memang ada sekoq keturunan seltan nih... takda tanggungjawap langsung...!!!

Bila laaaa... kera.. keraaaajaan bn nih nak melingkup wooiiii... gua dah tak sabar nak menunggu Kera... Keraaajaan barisan nasio-anal nih mampus terlingkup beb..... ABU... ABU... ABU....!!!!

Nota: Hari ini Abah gua ada majlis berbuka puasa dengan Sultan Selangor, hahahaha.... tengok aarrr... sehari dua nih apa ceritanya, nanti kita kasi letupan gedebam booommm... hahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP