IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak - Janji Di Tepati.

>> Friday, June 29, 2012


Najib Razak Umum 4 Langkah Pertama Sebagai Perdana Menteri Malaysia Jika Menang PRU-13:-

Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak mengumumkan empat langkah dalam siri jelajahnya "Janji Di Tepati" untuk 1 Malaya....

Keempat-empat langkah itu ialah:

Pertama:
Menyumbangkan wang gajinya sebagai Perdana Menteri, Menteri Kewangan dan Menteri Pembangunan Wanita, Masyarakat dan Keluarga untuk kebajikan rakyat Malaysia.

Kedua:
Mengeluarkan arahan tidak menggantungkan gambarnya di bangunan kerajaan atau menerbitkan apa-apa iklan ucapan tahniah di dalam akhbar. Terutamanya gambar Rosmah Mansore yang gila glamouresss...

Ketiga:
Semalam beliau menerima kunjungan ibu kepada Daniyar Setan dan keluarga mereka yang terlibat kes menipu di Eropah, di Mahligai Perdana Menteri dan mengarahkan pengawal mahligai untuk tidak menghalang keluarga mereka yang di cop sebagai penyangak dan penipu itu dari menemuinya pada bila-bila masa.

Beliau juga berjanji untuk menghukum mereka yang membunuh Altantuya dan para penyangak dalam era Mahadeath dengan mendakwa semula bekas Perdana Menteri Mahadeath Kutty dan Menteri Pengangkutan, serta lain-lain defenden di atas kes PKFZ, Perwaja Steel dan banyak lagi kes2 yang di sorokkan selama ini.

Keempat:
Mengarahkan pihak keselamatan mengurangkan bilangan kenderaan bagi mengiringinya bertujuan tidak mahu mengganggu pergerakan lalulintas rakyat awam dan menolak permintaan pihak keselamatan yang meminta keluarga beliau berpindah ke Mahligai Putrajaya akan tetapi Najib Razak tetap mahu kekal tinggal di kediamannya sebelum ini di Pekan Pahang.

"Saya Tidak Mahu Rakyat Benci Saya Hanya Kerana Kenderaan Saya"- Najib Razak.
zzzzzzzzzzzzzzzz.... zzzzzzzzzzzzzz... zzzzzzzzzzzzzzzzz...!!!!

Wooiiii... apa nih main renjis2 air nih....!!!!

Haaa... tidoq lagi lepas asar... sampai meracau2 pasal Najib Razak nih....!!!!... ooppsss... mak gua dah sound aarrr... cepat2 gua bangun basuh muka... salam lebih kurang... cha alif butttt... start kereta blah... dah lewat ambik anak balik sekolah.

aaahhhh... gua mengigau rupanya, gua ingatkan itu betul2 Najib Razak punya statement... rupa2nya itu Statement Presiden Mesir yang baru daaaa.... perghhhhh....!!!!

Memang down to earth betul laaaa... Presiden Mesir nih, jika nak dibandingkan dengan Perdana Menteri Islam di Malaysia nih.... hahahahaha....


Walau apa pun... gua paling suka statement nombor 4 tu... hahahhaa..!!!
Sebabnya semalam gua berhenti di traffic light Jalan 222, apabila lampu bertukar hijau tiba2 laluan di halang oleh 3 - 4 ekoq kuda putih..., rupanya ada malaun haramjadah bangsat mana ntah lalu kat situ... dari jenis keretanya bukan golongan freeloader biawak kayangan tapi spesies menteri (kereta perdana silver)..., selesai jer... spesies biawak menyusahkan rakyat tu lalu, lampu bertukar kepada warna merah kembali... so gua dan kereta lain yang beratur panjang kena berhenti dua lampu merah di tempat yang sama...!!!!

Bengang betul gua dengan golongan biawak keparat yang suka menyusahkan rakyat, dah laaa.. roadtax free dan segalanya free... lagi nak menyusahkan rakyat... macam laaa... jalanraya tu makbapak diorang punya, suka2 bila diorang nak lalu jalan kena block untuk bagi laluan..., ingat urusan diorang jer.. ke.. yang penting... urusan kerja rakyat tak penting ke...??? Bodoh piaaaanngggg.... wa cakap luuuu... pasal pentingkan diri diorang jerrr....!!!!

Memang spesies bangsat haramjadah wa cakap luuuu.., lagipun kat Malaysia nih takda sejarah lagi ada menteri mampus kena tembak dalam kereta, tak payah laaa... nak berlagak pakai escort pelbagai... nyamuk masuk dalam lubang hidung pun kalau nak mampus tuuu.. mampus jugak laaaa... bangang punya elitis....!!!!

Malaysia masih aman beb..., tak payah laaa... nak menyusahkan aktiviti/urusan rakyat di jalanraya pulak... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP