IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

hahahaha... Polis Memang Terbaaaeeeekkkk....!!!!

>> Wednesday, June 20, 2012

Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan (Suruhanjaya Integriti) menerima 171 aduan salah laku pegawai dan agensi penguatkuasaan sejak ditubuhkan April tahun lalu sehingga pertengahan bulan ini dengan majoritinya membabitkan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Nor Afizah Hanum Mokhtar berkata, daripada jumlah itu, 120 aduan membabitkan anggota dan pegawai polis manakala bakinya melibatkan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), Jabatan Kastam Diraja Malaysia (KDRM), Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan Bahagian Penguatkuasaan Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan. - BHairan.

hahahaha....!!!!

Sebelum ini gua dah bercakap soal Integriti kaaannnnn.... Negara Maju seperti Malaysia jer... yang takda integriti kerana telah melantik spesies2 Babi untuk menjawat jawatan penting dalam Keraaaajaan dan GLC serta Pertubuhan/koperasi dan apa2 jelah...

Contohnya macam Isa Samad, Rahim Thambinya Kecik, Haniff Omar, Gani Anak Petai, Keluarga Lembu dan ramai lagi laaaaa.... hahahaha... kesemua produk penyamun dan penyangak nih di hasilkan dari sebuah partai berjenama apaaaaaa....????

Budak tadika pun tau jawapannya....!!!!

Kalau dari pemimpin atasannya dah jadi penyamun dan penyangak... apatah lagi orang2 bawahannya kaaannnn.....???


So... seperti yang lu orang baca dari link Berita Hairan tuuuu.... itulah kenyataannya, dan itu yang dilaporkan.... yang tak di laporkan berlambak2 beb...., dan gua teramat yakin spesies2 Babi tuuu... kebanyakkanya adalah Bangsa Melayu beb... yang mengaku beragama Islam... hahahaha...!!!!

Seperti biasa.... yang mendahului carta dan terbaeeeekkkkk.... di negara ini Juaranya masih lagi Polis Raja Di Malaysia..... muakakakakaaaaa....!!!!

Ini bukan fitnah tauuuu.... ini kenyataan dan fakta yang dilaporkan oleh Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan Malaysia. Kalau lu orang ada masalah dengan bangsat2 dan haramjadah2 dari Agensi, Jabatan serta Kementerian Malaysia lu orang buat jer repot.....!!!!

Tapi kalau lu orang nak lebih gempak lagiiiii..... humbankan barisan nasio-nal dalam PRU-13 nanti, kerana produk2 BABI tu semuanya terhasil dari Keraaaaajaan yang korup ini sejak tahun 1988....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP