IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Menang Lagi... hahaha...!!!!

>> Monday, July 11, 2011

Kali ini PRU-13 kompom beEnd menang lagi.... gua terpaksa terima hakikat ini... huhuhu....

Lu orang boleh klik di sini.

Gua difahamkan link tersebut telah berada di FB selama 3 hari... dan setiap hari mendapat 1 juta "like" dari penyokongnya, bermakna ianya berjaya mendapat sokongan sebanyak 3 juta orang rakyat Malaysia.

So malaun hancing ini bolehlah istiharkan tarikh PRU-13 secepat mungkin, Rosmah Mansor ternganga terkangkanglah dia punya senyum.... hahahaha....


But very sorry to Mak Badak dan bininya.... hahaha... tetap tak boleh lawan yang ini... klik sini.

Dalam tempoh beberapa jam saja dah cecah 100 ribu "likes"...., itu tandanya apa...????

Itu maknanya Mak Badak dan bininya boleh melancong ke Peranchis.... hahahaha.... pergi mampus la dengan Najib Razak dan Gerombolannya...

Madah hari ini yang di cadangkan oleh sahabat kita "Anti Melayu Bodoh";

"Kalau anda sayangkan Malaysia, tolak pemerintah yang tidak elok, tetapi kalau anda sayangkan pemerintah, sokonglah sampai kiamat. Sejarah telah terbukti, kerajaan Melaka masih ada sampai sekarang walaupun pemerintahnya sudah tiada"

4 IkutSukaLu...::

buntat,  Monday, July 11, 2011 10:42:00 PM  

1 juta like ye bro, kah kah kah, gua n kuncu2 gua je ada 30 40 org yg klik like, saja je bro nak tgk najib besembur air lior ckp dia ada sokongan, kalu dulu mathir kutty disebut maha firaun sekarang maha hamman da muncul.

bestoneoffour Tuesday, July 12, 2011 2:36:00 AM  

Bro...lu jangan ingat Najib seberani yang lu sangkakan ke. Depan ahli umno beranilah dia menyalak...itu pun sebab nakkan tepukan. Dengan Mat Sabu pun kecut perut dia nak berdepan apa lagi nak bubarkan parlimen dalam masa terdekat ni. Jangan mimpilah.

Gua ingat kalau lu lawan secara jantan dengan dia kat Pekan tentu lu menang punya.

anti meLAYU BODOH....,  Tuesday, July 12, 2011 3:26:00 PM  

Kerajaan Msia adalah utk semua yg ada dlm negara Msia, tp pemimpin dan pemerintah dah tukar maksud asal..semua rakyat paham kerajaan Msia tu ialah parti pemerintah...bukan..cuba baca artikel dr luar ngara, semuanya tulis kerajaan adalah sesebuah negara, pemerintah/pemimpin adalah pihak berkuasa..jd tiada kaitan antara kerajaan dgn pemerintah/pemimpin..
dlm kes bersih semua media luar guna istilah "pihak berkuasa atau pemerintah" tiada langsung istilah kerajaan sbb mereka bolah beza apa itu kerajaan dan apa itu pemerintah..
minta semua media gunakan istilah kerajaan utk gambarkn negara msia dan gunakan istilah pemerintah/pemimpin utk gambarkn apa yg pemerintah buat..
kaw utara dh mula gunakan istilah2 ini utk bagi rakyat paham...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP