IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tak Habis-Habis Dengan Fitnah.

>> Wednesday, February 02, 2011


Dengan pergunakan gambar di atas puak2 umnoapco yahudi laknatullah mengatakan PAS telah menjual maruah mereka kepada Cina Singapura Lee Kuan Yew apabila Mursyidul Agung mereka Nik Aziz menyokong secara terang-terangan supaya penganut Islam di Singapura tidak terlalu kuat berpegang kepada ajaran Islam.

Gambar tersebut adalah gambar dari lawatan LKY ke Kelantan pada tahun lepas dan "thumbs up" TGNA itu memberi maksud yang lain, bukannya membawa maksud yang TGNA menyokong kenyataan LKY yang di keluarkan pada minggu lepas berkaitan melayu penganut Islam Singapura.

Puak2 umnoapco ini memang laknat punya manusia apabila tidak habis2 menabur fitnah dengan memutarbelit cerita untuk memperbodohkan orang ramai/pembaca kononnya TGNA menyokong penuh kenyataan LKY. Memang ahli umno amat suka dengan kerja fitnah dulu, kini dan selama-lamanya kerja orang umnoapco yahudi laknatullah ini menjadi pemfitnah tetap dan tak berpencen....


Sedangkan Imam Besar mereka Mahathir kata hukum hudud jangan dilaksanakan nanti banyak orang putus tangan, hudud tiada dalam quran, hudud zalim dan banyak lagi hinaannya terhadap hudud Allah. Mahathir ni melayu ke... dan beragama apa...????

Kenapa penentangan Mahathir terhadap hukum Allah (Islam) tak nak pulak puak2 umnoapco bertelingkah dan mempertahankannya...????

Berkaitan kenyataan Mahathir tentang Islam Nasionalis baru2 ini... malas gua nak persoalkan di sini kerana hanya orang yang benar2 memahami Islam sahaja boleh menilaikan tahap pemahaman makhluk yang bernama Mahathir Mohamad tentang Islam... atau lu orang suruh jelah dia baca alif.. ba.. ta... tanpa merujuk muqaddam.

Letih aaarrrr.... dengan makhluk dari puak bangsa umnoapco nih.... sesat lagi menyesatkan....

3 IkutSukaLu...::

Yong Wednesday, February 02, 2011 8:55:00 PM  

kalau Yong kate UMNO rampas tanah reserve Melayu, adakah ia fitnah?

Prof. Era Pasca Wednesday, February 02, 2011 8:58:00 PM  

salam,

bro ISA baca nih.. hahaha

http://bagindareformasi.blogspot.com/2011/02/aku-sambung-dari-bro-isa-yang-tak-bape.html

suri solehah Wednesday, February 02, 2011 11:35:00 PM  

salam ..memang dengan diaorang ni kadang buat kita rasa penat..penat sangat..nak brenafspun tak larat rasanya tambahan lagi dengan CNY+minyak naik..lagilah marhaen mcm saya ni rasa nak pengsan

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP