IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Yang Lemah Semangat Jangan Baca Entry Ini...!!!! (21SXXX)

>> Wednesday, January 26, 2011

Amaran: Kepada yang lemah semangat... pi main jauh-jauh. Jangan teruskan pembacaan... jika berani mengambil risiko... itu lu orang punya pasal... dan gua tak bertanggung jawap jika ada sesiapa yang mati terkejut, termengandung atau apa2 lagi yang melibatkan hospital, polis, bomba dan mahkamah malaysia..., kalau di Nepal... itu di luar tanggungjawab gua sebagai tuan punya blog... muakakakakaaaaaa....., jom layan...

Akibat kemiskinan... apa pun boleh terjadi... harap perkara ini tidak akan berlaku di Malaysia, nauzubillah....

Jika perkara ini boleh berlaku di Malaysia... akan gua bakar Putrajaya biar jadi padang jarak padang sahara.... kah...kah...kah..., apakah ada kemungkinan akan berlaku di Malaysia...??? Mustahil atau tidak...??? Tanya keraaaajaan Barang Naik (bn)... kah..kah..kah....

Gambar ibu makan anak sendiri sebab terlalu miskin..tak mampu membeli makanan

kepala anak lelaki yang telah dipotong

mayat anak diletakkan di dalam besen (tanpa kepala)



sangat ngeri

Akibat terlalu tidak mampu nak membeli makanan.... seorang ibu di Nepal sanggup memotong kepala anaknya sendiri..dan daging anaknya itu digoreng dan dibuat lauk.. lihatlah gambar2 nya...

sangat kejam..kejam...

Ihsan blog Sekamar Rindu, yang gua rembat dengan jayanya terlebih dahulu tanpa status izin atau tidak... kah...kah..kah...

9 IkutSukaLu...::

Unknown Tuesday, January 25, 2011 11:22:00 PM  

Salam Isa,
Karut sungguh hang nih... sib baik la Pak Long ni terer bab selak pelan pelan, mengkalu tidak pengsan...

Pak Oncu Tuesday, January 25, 2011 11:56:00 PM  

Best makan makan daging ni,,, masih muda lembut lagi hahhahahahahha !!!!!!

sekamar rindu Wednesday, January 26, 2011 1:37:00 AM  

salam..

tuan.saya izinkan..saya menitis air mata memandang gambar yang ngeri ini..

Unknown Wednesday, January 26, 2011 8:56:00 AM  

Yo isa

Yang sebenar nya mula2 mak budak tu ingat nak bunuh aje anak tu sebab tak yakin kat masa depan Nepal tapi pastu rasa rugi plak nak buang daging baru hahaha...ala kat malaysia pun dah ada ramai orang bunuh anak sendiri...cuma tak jadi lauk aje....

Edyes Wednesday, January 26, 2011 9:56:00 AM  

gua akan join lu pasal bakar membakar tu... stakat nie, makan siput babi dah ada dah...

keladi,  Wednesday, January 26, 2011 12:22:00 PM  

kahkahkah
bukan setakat bakar je,kasi bom c4 la.baru best sikit.

kalu dari puak umnoapco yahudi melayu tu gua rasa biasala,itu pasal perangai macam setan..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP