IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol Pergi Mekah Dengan Abu Nawas... hahahaha

>> Friday, January 14, 2011

yusaini yop to me
"13 January 2011 16:16" (8 hours ago)
Images are not displayed. Display images below. Always display images from yyusaini7@gmail.com is not on your Guest List | Approve sender | Approve domain |

salam encik isa blog ikutsukaaku,

aku yusaini, 810531xxxxxx, number 017505xxxx
selalu baca jugak blog hang.

straight fwd, aku email nie sbb nak bagitau mmg saiful tuh pi haji baru nie.sumber berdasarkan kawan sekerja aku pi jadi tukang masak utk tabung haji kat mekah bagi jemaah malaysia.aku ingat nak bagi tau dlm ruangan komen tapi aku rasa better thru email.

based on article yg bersumber kan abu nawas tuh aku rasa elok aku bagitau lah setakat yang aku tau dari info kawan aku haji mohamaad tukang masak tabung haji tuh mmg dia ada jumpa saiful kat sana.

aku tak favour mana2... tentang soal dia di juburi atau tak mmg konfirm aku tak tau.

bukan niat nak back up dia but by right even dia pi mekah sekalipun bukan penanda aras dia berada di pihak yang benar dlm kes jubur dia.

sekian.


Kepada En. Yusaini gua ucapkan terima kasih kerana sudi berkongsi maklumat, dan sebagai menghormati email beliau gua terpaksa mengxxxxxkan nombor MyKad dan nombor telefon beliau.
 
Kat atas tu adalah email dari beliau yang gua terima berkaitan n3 "Sepol Bertaubuat Depan Kaabah..????" yang gua kopi O' kow-kow 100% pekat punya dari blog Abu Nawas tanpa edit dan tanpa bahan pewarna serta bahan penambah perisa, maknanya tiada tokok tambah dari gua.

Buat pengetahuan semua, gua pun tak mau ambik pot pasal budak bernama Sepol nih, dia nak pi mekah ke... maldives ke... nak bogel macam artis ahli neraka kat bali, phuket ke.... mampuih pi lah kat dia. Gua hanya nak mengikuti perjalanan perbicaraannya sahaja....

Berdasarkan kepada ruangan komen dalam n3 tersebut dari pakar2 CSI, graphic designer, photo designer dan ntah2 apa term lagi yang gua tak pasti berkaitan photo/images ni... sebab gua bukannya pakar IT dan pakar teknologi jaguh sukan dan juga jutawang... (ikut jelah macam lagu kat tv tu... hahaha)

So....... pandai2 lu oranglah menilaikannya...

3 IkutSukaLu...::

Yong Friday, January 14, 2011 2:35:00 AM  

Pergi Mekah dan pergi Haji dua perkara yang berbeza.

Pak Oncu Friday, January 14, 2011 2:40:00 AM  

hahahhahaha bab mandi bogel ni gua ada citer ,,, yg amat amat lucu !!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP