IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Master of Puppet PRK Galas... hahaha...

>> Friday, October 08, 2010

Seperti kelaziman... setiap kali adanya PRK mesti ada katak2 yang melompat parti, melompat pulak tu... pasti dalam kolam taik umnoapco... asyik2 cerita basi yang di ulang cerita berulang kali.. dengan pelakon2 upahannya... weiii... umnoapco... lu orang semua dah tak ada trick lain ke.. nak perbodohkan rakyat...

Walau apapun, apa yang gua nak kutuk puak2 haramjadah umnoapco dengan wayang najis mereka tu telah di siarkan oleh sahabat blogger gua iaitu Mother of 3 Mohd, so gua dengan brutalnya rembat jer... n3 beliau tanpa izin... ha..ha..ha...., takpa nanti gua belanja M3M Nasi Goreng Sotong Petai... dengan Sambal Tempoyak... perghhhh... terlior... Yong....

Bukankah telah kita duga, muncul saja pilihan raya, maka sudah pasti ramai yang akan transform jadi katak. Ha... ha... apakah ini transformasi yang dijanjikan oleh Piem 1Malaysia??

Satu lagi yang pasti dan standard, ialah alasan sang-sang katak. Alasan mereka... hilang kepercayaan pada kepimpinan seseorang atau parti. Tak kiralah pada KM-nya ke.... MB-nya.... Presiden partinya ke... atau Ketua Umumnya ke... Kata kunci pada alasan yang diberi... hilang kepercayaan!!!

Semalam, nun..... jauh paling ke utara iaitu di Kangar Perlis, 40 malaon telah selamat transform jadi katak. Kononnya daripada Parti Keadilan Rakyat. Hari ini pulak, ter-ke-selatan sedikit, iaitu di Kedah, 25 anggota PAS juga, telah transform jadi katak. Isy.... sana katak sini katak!! Esok ntah mana ler pulak. Betul ler sesetengah pendapat mengatakan bahawa Majlis Transformasi Katak sudah bermula.

Tapi, hat yang di Kedah ini kita jangan percaya bulat-bulat, sebab yang ada pada majlis serahan borang penyertaan masuk UMNO ialah Abdul Azeez Rahim, pelakon superstar profesional daripada UMNOputra.

Jangan-jangan ini satu lagi wayang kulit tajaan UMNO/BN yang Tok Dalangnya ialah Abdul Azeez Rahim. Mungkin kali ini dia bertindak sebagai pengarah dan juga Tok Dalang kepada puppet-puppet wayang kulit tersebut. Posibiliti untuk betul tu, is very-very the tinggi!!
Yaahoo!! Wayang sudah bermula. Ong gedek gedek. !! Ong gedek-gedek!! Let's party baby!!

Majils Transformasi Katak mungkin berlangsung di berlainan tempat, tetapi ada ia ada satu persamaan... iaitu tempat mereka melompat. Katak-katak tersebut akan melompat ke dalam tong taik yang sama. Tong taik yang berlabel UMNO.

Satu perkara yang pelik tentang transformasi katak ini.... kebanyakannya berbangsa Melayu. Aha... katak berbangsa Melayu. Jarang-jarang sekali trabsformasi katak dalam kalangan bangsa-bangsa lain berlaku menjelang pilihan raya. Asyik... asyik.... Melayu jer!! Entah-entah mereka ini species Melayu yang ada campuran gen lalang kot. Jenis hat yang tak der pendirian.

Ini jenis Melayu yang bikin malu jer!!

Ha... ha... ha.... semalam di atas, hari ini di bawah sikit, esok di mana pula?? Timur?? Selatan??

Sama-samalah kita tunggu dan lihat...

Sumber

7 IkutSukaLu...::

opisboi Friday, October 08, 2010 12:48:00 AM  

adakah melayuKELENG diatas ini pandai? bukan dia pandai tapi malayu umngok itu lebih bodoh & bongok dari lembu sebab itu TAMBI yg berdarah keleng asli bolih jadi melayu..apa kejadahnya..bulan jan 2011 si sami bulu pencen perkosa akan iktiraf dia sebagai PENDEKAR MALAYU jati..

Prof. Era Pasca Friday, October 08, 2010 12:49:00 AM  

standet gerombolan.. separuh dari orang umngok dah 44kali lompat... kahkahkah

ISA Friday, October 08, 2010 12:50:00 AM  

opisboi,

Ayat lu "Pendekar Malayu Jati", yang ni gua tak bleh blah bro...

kah..kah..kah... Sami Bellu pulak tu...

ISA Friday, October 08, 2010 12:53:00 AM  

baginda,

kah..kah..kah... orang yang sama gak...

Unknown Friday, October 08, 2010 1:01:00 AM  

Biasa lah bro,tu standart umno punya line.setiap kali pihanraya akan bermulalah pesta katak.Katak kotak dah lama x timbul apesal ,x cukup makan ke?

ISA Friday, October 08, 2010 1:06:00 AM  

ijoks;

Katak kotak sibuk dgn program tawan selangor dan kospirasi rahimi osman...

Dia jadi Master Plan umnoapco yahudi laknatullah tu... utk jatuhkan anuar brahim..

standard tu je umno ni...kah kah kah,  Friday, October 08, 2010 2:20:00 AM  

kesian...naik cramp jubor sialfool tahan kemut...tak gak ANWAR jatuh-jatuh...kakakaka

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP