IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Nak Ugut Dr. Asri... ha..ha..ha...

>> Thursday, June 24, 2010

Dr. Asri...!!!

Sekarang gua nak ugut lu.... lu nak masuk umno atau tak nak... (gua pulak jadi macam mamat polis tu..).

Kalau tidak gua tuduh lu.. sebagai penganas JI... amacam..??? Gua bagi lu tempoh sampai hari Jumaat nih... bawak sekali sekawanan 100 Foolarmak... supaya umnoapco nampak lebih mantop...

Bak kata tuan punya Piramid... sejak dulu lagi ramai foolarmak yang memilih umnoapco... (di sini).

p/s: Nak buat macam mana lagi beb... umnoapco yahudi laknatullah nih... dah nazak gilababi menanti hari nak mampus jer.., tapi sebelum mampus tu... selagi ada talian hayat untuk mengekalkan sokongan dan kuasa... macam2 hal segala mak nenek permainan/strategi kotor akan dipergunakan.

So... sama-samalah kita tunggu dan lihat apa kesudahannya isu pengganas JI ini... adakah bakal senyap seperti kes bakar gereja dan kepala babi di Masjid, atau operasi lalang 2 bakal menyusul seperti kes memali, atau bakal berkesudahan dengan adanya individu yang bakal merengkok percuma di Kemunting nanti.

Sebabnya puak2 yahudi berwajah melayu haramjadah tu.. bukannya boleh dipercayai langsung...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP