IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Akibat Menjadi Pembangkang..!!!!

>> Thursday, June 10, 2010

Perghhh... teruk juga yeaa.... dan dasat gilerrrr.... pengaruh puak2 tu yeaa...., ehem.. ehem... semakin terbukti dan nyata bukan setakat agensi dan jabatan kerajaan sahaja yang jadi pak turut dan boneka puak2 umnoapco/bn yahudi laknatullah.

Anggota Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Datuk Chua Jui Meng (foto) telah diarahkan memulangkan dua darjah kebesaran negeri Johor yang masing-masing membawa gelaran Datuk dan Datuk Seri. Chua yang juga bekas menteri kesihatan mengesahkan bahawa beliau telah dihubungi setiausaha Istana Johor, Datuk Rahim Ramli supaya memulangkah darjah kebesaran itu hari ini.


Dua darjah kebesaran yang ditarik balik itu ialah "Dato Paduka Makhota Johor" dan "Dato Seri Makhota Johor".

Pihak Istana pun terlibat sama.... aduhai... di manakah kebebasan dan maruah orang2 melayu.., itulah akibatnya kalau dah terlalu tunduk kepada yahudi Israel, patutlah Raja2 dan Sultan tak boleh bertindak dalam apa jua perkara yang melibatkan demokrasi terhadap rakyat... rupanya mulut dah kena zip dan terhutang body.... ha..ha..ha...., di mana logiknya ungkapan "Raja Payung Kepada Rakyat"...

Kah..kah.. kah... sekadar ungkapan atas kertas dan untuk tontonan iklan TV jelah.... macam hampeh jer..., nak tak nak... Rakyat kena Payung diri sendiri jelah.... sebab Raja2 sekarang dah tak seperti Raja2 zaman dahulu yang bertanggung-jawab sepenuhnya kepada rakyat.

"Adusss.... cepat2 lah sikit PRU-13..., dah tak sabar rasanya nak penerajang umnoapco/bn yahudi laknatullah ni dari mukabumi Malaysia. Makin lama makin celaka jadinya... perangai sebijik macam zionis israel yang menindas rakyat Palestine.

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, June 10, 2010 4:47:00 PM  

aku pun sama..gelaran datuk aku kena tarik.. ahahahahahahaha

Sultan Mizan lagi la majalah 3...

agung ngn rakyat ibarat isi ngn kuku..macam ye la

antara aku ngn kerabat diraja ni..

face 2 face jumpa pun ngn raja perlis.. ahahahaha masa baginda jadi agong..itupun lambai dalam kete..

Anonymous,  Thursday, June 10, 2010 6:35:00 PM  

BURUK SIKU! BAGI BALIK. APA ADA PADA DATUKSHIP, TANSRISHIP,DATINSHIP SEMUA TU SHIT.

Kakcik Seroja Thursday, June 10, 2010 6:42:00 PM  

Tak ada gelaran bukan bermakna tak boleh bernyawa! Ada gelaran tapi papa pun tak guna juga.. hidup meminta-minta (cara tehormat la kononnya..)

Unknown Thursday, June 10, 2010 6:44:00 PM  

gua no komen ;) kes aduka apa status bro?

azman kamarul Thursday, June 10, 2010 7:31:00 PM  

PERGI MAMPOSS DENGAN BINTANG/GELARAN...BUKAN BOLEH BUNGKUS DALAM KAIN KAFAN.....SETAHU AKU GELARAN TU TAK DAPAT NAK RASUAH MALAIKAT MUNKAR NANKIR DALAM KUBUR NANTI.

KALAU ATAS BUMI NI ASYIK BUAT CELAKA KAT RAKYAT SEBAKUL GELARAN PUN TAK BERGUNA BEB!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP