IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PRK dan Cash Money...!!!! Judi Dan Babi.

>> Sunday, May 16, 2010

Apabila terbaca di blog ini berkaitan taburan wang (rasuah politik) di Sibu, kepala otak gua pun terpanggil untuk buat posting berkaitan DUN ini. Apatah lagi kat blog ini pun ada juga menceritakan berkaitan "Withdrawal Cash Money"... puluhan dan ratusan ribu riban nih... oleh....??????

Gua pun ada dengar sok..sek..sok sek... dari member2 yang bekerja di bank2 nih... cuma gua tak berani nak publish sebab hanya hearsay sahaja... nanti jadi fitnah pula... dosa beb.... gua bukan macam puak2 umno puaka bin celaka tu... halal haram diorang main langgar jer... cuma diorang tak makan BABI jer... sebab diorang pun tau ternyata HARAM hukumnya... itu pun tak tau la... kot ada yang sebat jugak.... kalau JUDI boleh di halal kan...inikan Daging Babi.... macam makan steak jer... tak pun buat rendang Babi... kah..kahhh..kahhh... kak mah pandai masak tau....

Cuba tanya Najib Razak, Ketua Agama, Menteri Agama Islam dan para alim ulama umno
"Judi dan Binatang" ini HALAL atau HARAM...!!!!

Jikalau selama ini, gua dengan cabulnya menyeru lu orang semua supaya mendoakan supaya YB-YB kawasan lu orang PADAM cepat... supaya boleh mendapat projek pembangunan secara durian runtuh dari kera...jaan, semuanya kerana betapa hipokritnya kera..jaan barisan nasional ini terhadap rakyat.

Jika lu orang nak menyahut seruan tersebut teruskan.... gua takda hal..., kalau berdosa pun... gua dapat dosa kering jelah... nanti gua buat silat taubat nasuha... dan gua takan ulangi seruan tersebut... ha..ha..ha... secara positifnya amat bagus demi kesejahteraan rakyat, ha..ha..ha...

Berbalik kepada berita DUN Kerdau, gua pun kalau boleh nak doakan supaya beliau kembali sihat dan dapat menunaikan khidmat kepada masyarakat setempat dengan jujur dan ikhlas selayaknya.

Akan tetapi.... hehehe... standard gua mesti ada tapinya, selalunya mangsa2 kritikal IJN ini tidak dapat bertahan lama.... boleh dikatakan sedang menghadapi hari2 nazak dan menunggu panggilan jer...., ini berdasarkan kepada pengamatan kes2 kritikal yang pernah gua alami... dan petua dari orang2 tua... (maaf yeaa.... mungkin kedengaran agak kasar sikit)... nauzubillah....

Oleh sebab itu..., gua ingin mencadangkan kepada semua supaya jenguk2 lah keadaan semasa di DUN Kerdau sekarang ini, apakah kelebihan dan kekurangan yang ada di sana. Selidiklah... apakah bentuk perancangan dalam RMK-9 dan RMK-10, sudah di laksanakan atau belum...? Apakah projek jangkamasa pendek dan jangkamasa panjang. Apakah bentuk pembangunan yang dicadangkan untuk rakyat Kerdau, dan pelbagai lagi.

Manalah tahukan... sekiranya berlaku PRK di DUN tersebut... lihatlah perbezaannya dan rasuah pilihanraya yang bakal di tawarkan oleh kera...jaan barisan nasional.

Lepas PRK Sibu.... PRK kat mana pulak..? Siapakah YB yang bakal PADAM lepas ni...? Atau yang sanggup kosongkan "kerusi wakil rakyat"... ha..ha..ha... jom... kita kaut semua duit kera...jaan selagi boleh... lagipun itu bukannya duit Barisan Nasional... diorang memperkosa duit rakyat dan kerajaan jer... tapi barisan nasional yang dapat nama... betul2 celaka kan... puak2 parti haramjadah tu...

3 IkutSukaLu...::

petai muda Sunday, May 16, 2010 7:38:00 PM  

salam

wa setuju ngan lu bro. selagi melaun ni x ditumbangkan, selagi tu la duit rakyat digunakan mcm duit bapak dia.. haramjadah betul..
kecik2 x nak mampus!

dlines Sunday, May 16, 2010 7:57:00 PM  

begitulah nasib rakyat malaysia selagi tidak berubah fikirannya selama inilah kita semua di perbodohkan.

kulatlapok Sunday, May 16, 2010 9:23:00 PM  

oohhmakk oiiii...! MELAYUUUUTTT BETUL TITEKK BABI TUUU.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP