IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, biadap serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak. Jika tidak boleh terima konsep blog ini, dengan segala hormatnya eloklah lu orang blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan lu orang (pembaca) jadi sawan, hilang akal, meroyan serta menambahkan dosa di sini.

Di sini tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip dan berhemah.
Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan ruangan luahan tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 lembu umno nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A, lu orang tak payah menyemak di sini.

Panda Sakit Lutut

>> Thursday, November 13, 2014



Anak kepada kawan gua ambil jurusan veterinar, tiga empat bulan lepas buat praktikal di Zoo Negara menjaga 2 ekor Panda Mongolia di mana Malaysia harus membayar kepada Negara itu sebanyak RM3 juta setahun selama 10 tahun (maksudnya duit sewa Panda laaa....).

Pastu kos bina kandang Panda pula menelan belanja RM25 juta.... dan kos penjagaan Panda pula menelan belanja RM1.5 juta setahun, mewah gileeerrr... natang Panda ni eeekkk..., nasib baik duduk dalam Zoo, kalau kat luar kompom mampuih kena sumpit... hahahaha.... Kerajaan Laki-Bini memang sukakan pembaziran... dah adik beradik dengan Setan macam tulah perangainya.

Lu orang pi ambik cepua tolong kira sat berapa banyak pembaziran untuk bela 2 ekoq Panda tu dan jangan lupa kirakan sekali semua jumlah itu untuk tanggung fakir miskin dan gelandangan 1Malaysia, mana lebih perlu di utamakan, itulah slogan Perdana Menteri si Bapak Penipu 1Malaysia "Panda Di Dahulukan.., Pencapaian di Utamakan"... pencapaian apa ntah wa phuchitau.... chi sengggg.....!!!!

Gua suka baca ayat ini dan kaitkan dengan cerita anak kawan gua nih..., "Sekiranya kedua panda membiak, Malaysia perlu membayar China sebanyak RM2 juta dan hanya boleh menyimpan bayi panda itu untuk tempoh 2 tahun.".

Lu orang agak2 laaa.... Panda dua ekoq tu boleh membiak ke...??? Sebelum menjawap persoalan tersebut jom baca kenyataan daripada Bapak Penipu 1Malaysia.

"Kedua-dua haiwan yang masing-masing berusia tujuh tahun itu dikuarantinkan kira-kira sebulan di tempat khas yang siap dibina di Zoo Negara." (baca penipuan pada ayat yang gua bold merah tu)

Hahahaha..... itulah citernya kenapa gua gelarkan si Botak Mongolia tu Bapak Penipu 1Malaysia sebab pekerjaan hakikinya adalah menipu rakyat Malaysia. Dan gua lebih percayakan student yang jaga Panda tu walau untuk seminggu kerana dia yang jaga kebajikan kesihatan Panda2 tersebut dan menyediakan segala laporannya. Katanya Panda tersebut takan boleh mengandung dan buta2 jer... rakyat Malaysia kena kencing dengan Panda Kepala Hitam laki bini... hahahaha....

Untuk pengetahuan lu orang, Panda Jantan masih budak lagi dan kote pun belum keras.... yang Panda Betina pula umur sebenarnya sudah hampir menopause...., si remaja menggesel2 nak belajar2 memujuk ajak ON projek... yang tua buat bodoh jerrrr..... hahahaha.... balik awal laaaaaa..... muakakakakakaaaa..... 

Berbalik pada video di atas, kenapa Panda Betina berjalan slow dan Panda Jantan laju ke depan.... sebabnya macam gua citer tu laaaaa.... yang jantan mumaiyiz lagi dan yang betina dah menopause, yang jantan gatai meghelah nak mengendeng... yang betina buat bodoh, last sekali si jantan benggang boh penerajang jatuh katil.... hahahaha... tu yang jadi hencot kaki dan terus mamai sebab terlebih makan pain killer... hahahaha....

Nota:  (mumaiyiz = tak tau beza najis mughalazah)


Lu orang dah dapat jawapan ilmu hisap tadi.... ada peruntukkan untuk Atok ni tak..., eeehhhh... orang negeri mamat mumaiyiz laaaaa.... sepatutnya lebih terbela dan keutamaan kebajikannya di dahulukan... tapi apa sudah jadi.... itulah pasalnya gua panggil si Bapak Penipu 1Malaysia tu mumaiyiz... sebab dia tak tau membezakan mana lebih utama antara manusia dengan binatang...

Read more...

Suaranya.... Bergetar Kalbu beb....!!!!



Malam ni tak mau cerita apa2....
Nak bermeditasi.... mengenang liku ranjau kehidupan selama lebih 50 tahun hidup dalam dunia yang fana ini. Manalah tau... kot tidur malam ni... adalah tidur dunia yang terakhir, pabila bangun dari tidur nanti bangun berselimut putih membaluti diri, masa keluar dari kandut gelap dulu di sambut dengan tangisan, dah masuk lubang gelap di iringi dengan tangisan juga. 

Perghhhhh.... lu orang tak berasa gerun ke... jika sedar dan bangun dari tidur raba punya raba apasal gelap semacam jer... pastu baru sedar dan berdetik dalam hati... "laaaa.... aku dah mati rupanya..." masa tu rasa mengelabah tak.... jeng... jeng... jeng... bayangkan suasana tu terjadi pada lu orang sekarang.... hahahaha.... gua dah meremang bulu roma nih... takut beb... takuttttt.... gua takut perkara tu terjadi pada diri gua... mungkin malam ni... esok... lusa... tulat... tonggeng langgang wa cakap luuuu....

Lu orang tak rasa takut ke... tak gerun ke... atau memang tak pernah terbayangkan yang diri lu orang tiba2 dah berada dalam Alam Barzakh..... ambil masa 5 saat kosongkan fikiran dan pejamkan mata pastu bayangkan lu orang bangun dari tidur dan mendapati diri lu orang duduk dalam lubang kubuuuuuuuuurrrrrrr..... apa perasaan lu orang masa tuuuu...

Walau apa sekalipun gua tetap nak puji suara ciptaan Allah pada awek baju biru tu memang sodap di dengar... lupa jap cerita kematian nih.... minta nyawa... minta nyawa... minta sambung nyawa.... minta tanbah nyawa.... gua nak menikmati keindahan alam dunia sepuasnya...!!!!

Read more...

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   
   Optimized by MasterGoogle.com

Back to TOP