IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Yessss.... Kita Berjaya... hahaha...

>> Friday, September 04, 2015

Syukurlah.... isu bersih ditutup dengan adegan pijak gambar. Thanks kepada unit pcywar umno kita bijak atur gambar untuk dipijak. Umpan mengena, isu puluh ribu berdemo berjaya di aleh dengan gambar ajer....

Kita juga hantar seorang provokator baling mercun. Dengan harapan tercetus huru hara, Namun nasib tak menyebelahi lantas kantoi ditangkap pendemo.... tapi jangan risau dia takkan didakwa.... mana berita dia sekarang..???? Senyap bukan..????

Kita tutup adegan kantoi tu dengan report polis adegan pijak gambar.. tak sangka umpan kita mengena. Tak semena mena lebai lebai malang PAS turut serta buat repot. Tak sangka sebodoh ini tahap politik puluhan tahun lebai lebai ini melatah pertahan tok guru mereka. Bonus buat kita...!!!! Kita arah orang kita sama sama lapor polis dan bergambar. Umpan mengena lagi.... perghhhh....

Gambar lebai2 malang PAS bergambar bersama umno viral kat akhbar dan media social. Kita target atas pagar undi kita... tu objektifnya.

Dalam kalut2 isu pijak gambar, tak semena mena kita dapat BONUS BERGANDA.

Lebai lebai PAS kini meratip isu talak 3. Ntahhhh.... tak tahulah talak tu sah ke tak sah... itu bukan urusan kita. Namun tumpuan kini tertumpu pada perbalahan sesama jemaah PAS. Tak sia sia unit pcywar kita berjaya memecah-belahkan PAS dengan memisahkan pro ulama dengan professional.

Dengan PERPECAHAN ini gendang UG kita boleh hold dulu. Kita pastikan luka PAS ni berdarah darah sampai mereka dah tak boleh pulih. Beberapa orang kita berada dalam saf PIMPINAN tertinggi PAS boleh kawal keadaan.

Harap tidak kantoi, walaupun segelintir daripada mereka menyebut nama nama dalang kita dalam organisasi mereka. Kita arahkan mereka tekankan isu HUDUD sebagai umpan mereka berpecah.. nah.. hasilnya PAS berantakan dengan DAP. PAS cukop marah dengan DAP yang menentang hudud. Umpan kita mengena lagi.

Walaupun mereka tahu (Pimpinan) yang jika DAP sokong HUDUD sekalipun tetap HUDUD tak dapat dilaksanakan disebabkan halangan dari kita namun orang2 kita dalam PAS pandai kawal keadaan dengan terus-terusan menyalahkan DAP.

Inilah skrip kita sehinggalah bubarnya Parlimen nanti. Namun kita tidak tahu kemarahan rakyat pada kita. Jikalaulah kapal umno hampir karam, kita pastikan PAS hulur pelampung untuk menyelamatkan kita melalui tawaran LULUS HUDUD dengan syarat UG dengan kita...

Masakan pas bisa TOLAK?

#KingJason
#pengkritikPakatanRakyat
#propagandaProframRewieu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP