IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

#Wooiiii.... Bangang...!!!!

>> Tuesday, December 09, 2014




Walau selama ni dalam setiap posting gua pasti ada perkataan Bangang yang gua tujukan khas buat pemimpin2 umno dan yang sewaktu dengannya. Jadi kepada pembaca2 yang benci dengan maki hamun dalam setiap posting gua yang asyik membangangkan umno dan lembu2nya.... harap maafkan gua sebab gua pun belajar daripada Rosmah Mansor... sebab setiap pagi celik jer mata dia akan menjerit "wooiiii.... bangang bangun cepat pergi kerja... woooiii... bangang cepat breakfast.."... Najib pun terkial-kial membangangkan dirinya seawal pagi. Itulah pengakuan PM Najib kepada semua lembu2 umno dalam dewan Persatuan Lanun 1Malaysia.

Namun begitu..., apa yang Najib Razak cakap tu sememangnya betul. Kenapa nak upah dan bayar gaji kepada orang (blogger2 umno) untuk hentam umno semula, itu namanya tikam belakang. Selama ini perjuangan umno demi bangsa, agama dan negara adalah perjuangan yang ikhlas tanpa mengambil satu sen pun wang rakyat sepertimana yang di gembar gemburkan oleh Pembangkang (PR).


Islam dan sunnah diutamakan, cuba renungkan wajah2 para pemimpin umno dalam video klip tu... itu wajah2 yang penuh dengan cahaya keimanan, bersinar dengan Nur Iman. Jika lu orang berani cuba cabar setiap pemimpin2 umno yang ada tu untuk buka baju diorang, sudah pasti lu orang boleh nampak ada seketul batu bata di ikat di perut masing2 kerana menahan lapar..., itu semuanya kerana rakyat. Biarlah diorang berlapar asalkan rakyat tidak lapar... itulah perjuangan dan pengorbanan pemimpin2 umno selama ini... berlapar demi rakyat.

Cara kehidupan diorang amat sederhana, bukan macam Anwar Ibrahim rumah berjuta di Bukit Segambut tu...., cuba lu orang tengok rumah2 pemimpin umno ianya lebih daif daripada rumah Bekas Menteri Besar Kelantan wa cakap luuuuu....., amat sederhana dan wassatiyah wal tiz zakiyah...., tiada rumah besar tiada kereta mewah kerana semua itu adalah untuk menyamakan taraf dan merasai penderitaan rakyat marhaen.

Selaku Menteri Kewangan Pertama, Najib Razak juga memastikan ekonomi negara kian meningkat dengan memperbanyakkan pelaburan di Malaysia di mana kita boleh merasai nikmat berbelanja, apatah lagi dengan kadar nilai matawang kita kini mengatasi Pound Sterling dan Singapore Dollar. Isteri2 pemimpin umno turut sama berkorban hidup sederhana demi rakyat. Tiada barang kemas yang mahal2. Mereka hanya bergaya dengan barang kemas zhulian jer..., tapi apa nak buat dalam dunia politik ini pasti ada saja fitnah dan mehnah untuk memburukkan isteri2 pemimpin umno kononnya pakai barang kemas mewah dan bershopping di kota2 besar London dan sebagainya.

Jika kita saksikan dalam video klip tersebut, semua isteri pemimpin2 umno dan wanita umno serta puteri2 mereka adalah antara yang paling patuh pada perintah agama Islam yang diperjuangkan umno selama ini, dari segi penjagaan aurat hinggakan mampu berdakwah kepada ustazah yang bergelar doktor untuk menyertai parti umno. Oleh kerana terpesona dengan akhlak dan cara hidup mereka maka berbondonglah para agamawan yang bergelar Ustaz dan Ustazah menyertai umno, bagi mereka umno adalah sebuah parti yang pejuangkan hukum Islam sejati dimuka bumi ini. Mereka sanggup berlapar demi rakyat. Semua perkara buruk yang diceritakan oleh pembangkang bukanlah fitnah yang benar.

Jadi marilah kita bersama2 menyokong perjuangan umno kerana tanpa umno tiadalah Islam di bumi Malaysia ini, begitulah juga tanpa umno tiadalah melayu di mana beras yang kita makan hari ini adalah hasil perjuangan umno selama ini.

Buat pengetahuan lu orang semua, apa yang gua taip di atas bukannlah kerana gua nak promote umno kepada sekalian pembaca, tetapi ianya adalah contoh atau cara2 untuk berblog kepada semua blogger2 umno... hehehehe... jadi gua nak nasihatkan kepada semua blogger umno agar tidak mengigit tangan yang memberi lu orang makan selama ini... itu namanya pengkhianatan dan memang patut pun di Bangangkan oleh Boss Besar lu orang..... hahahahahahaaaa.... kalau tak cerdik lagi setelah dibangangkan tak tau laaaa.... gua nak cakap apa lagi... memang sah muka bertampal kulit babi 14 inci... tak tau malu dan takda maruah.... hahahaha... sejibik macam Rosmah dan sekalian pemimpin2 umno yang lain... terutamanya seperti mak lembu.... mooooooohahahahahaaaa....


Dan lagi satu pesanan buat blogger2 umno..., lu orang janganlah jadi macam mamat dalam gambar ni... dia ni memang bangang sejak azali.... pasal tu tengkorak kepala dia pun sebijik sama dengan speseis tuuuu... ntah macamana boleh jadi Menteri pun gua tak tau... ntah pengundi ceruk manalah yang bodoh pi pangkah undi kat spesies nih... hahahaha,,,,


Bangang.... Bangang... Bangang....!!!!....
eeerrrrr.... Blogger umno dah kompom Banganggggg....!!!! cuma takda cop JAKIM jer.....
Di sahkan dan di perakui oleh Presiden umno sendiri dan selaku Perdana Menteri Malaysia.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP