IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangang Tak Boleh.... Bodoh Tak Mengapa.

>> Tuesday, December 02, 2014

Pwtc - Pirates World Trade Centre
Pirates - Lanun (Lanun of Malaysia ok.... bukannya Lanun of Caribbean.. hahaha...)
Bangsa - Melayu
Agama - Mengaku Islam
Bahasa Pertuturan - Bahasa Melayu + Bahasa Inggeris + Jawa Indon

Tempat di mana berkumpulnya perwakilan2 Lanun 1Malaysia. Wajib bersongkok berbaju melayu putih dan  bersamping dengan sebatang keris telanjang bagi yang jantan, begitu juga dengan yang betinanya bertudung merah berbaju kurung putih dan berkain merah, anak puterinya pulak warna pink kalerrr... ada yang bertudung ada yang tidak.... janji vogue....

Puak2 Lanun semua tu berkumpul untuk apa di Pwtc...???
Lanun2 semua tu berkumpul untuk membincangkan Agenda bagaimana caranya untuk PAU dan menipu rakyat Malaysia secara berlesen dan terancang. Selain daripada itu juga pewakilan lanun2 tersebut juga perkumpulan ini juga adalah gelanggang perwakilan lanun2 memperlihatkan kehebatan masing2 dengan aksi membodek dan mengampu pemimpin2 besar Kepala Lanun, bagi menunjukkan kesetian mereka. Dalam bahasa arab ianya bermaksud Wala' sepertimana amalan seteru Lanun mereka di sebelah sinun.

Dalam banyak2 isu dan agenda yang dibentangkan seperti isu bangsa lanun yang semakin terancam, isu ekonomi bangsa lanun yang malap dan lembam sejak dulu dan kini, isu agama yang ntah kemana, isu tanag2 rizab bangsa melayu yang di rampok oleh kepala2 lanun secari tersembunyi, isu bakar bra...,  Isu Ustaz - Ustazah segera, Isu tetek Mashitah, isu harga minyak, isu subsidi serta isu pengakuan bahawa mak-mak lanun semuanya kuat2 belaka dan tak perlukan pelincir dan gamat.

Walaupun isu-isu tersebut hanyalah isu2 lapuk yang sentiasa di alun dan di dondang sayangkan setiap kali lanun2 semua tu berkumpul tapi diorang tak pernah jemu untuk menyanyikan lagu yang sama.... lepas tu tepuk tangan dan bersorak histeria.... itulah kerja diorang setiap tahun.

Semua orang tahu.... setiap organisasi pasti ada balacinya, kalau dalam Polis balaci2 ni di sebut sebagai SB iaitu Siput Babi (yg ini bertauliah), yang tidak bertauliah pula si gelarkan "spy" (mato-mato atau barua polis atau informer dan banyak lagi nama gelarannya mengikut bahasa tempatan...)... hahahaha...

Begitu juga dengan oraganisasi Lanun nih.... diorang pun ada balaci cyber tersendiri, dengan bahasa lanun ianya digelarkan Blogger Upahan. Isu Blogger Upahan nih dah lama... ianya dah ada sejak tahun 2008 lagi masa tu yang top seperti blogger bekas banduan, anak mamak minum todi, Doktor apa ka nama keturunan Indon ada klinik di Penang, yang bergelar Tun pun ada dan ramai lagilah yang pelik2 dan peliaq.... hahaha...

Selalu kedengaran sesama diorang bergaduh kerana bayaran (payment), hinggakan sampai peringkat bertumbuk pun ada... paling ganas si blogger bekas banduan kaki rasuah tu laaaa.... hahaha..., bila ada dakwaan mengatakan blogger2 upahan lanun nih berbayar diorang menafikan, padahal masing2 ada sponsor masing2.... tak gitu auw.. auw... bukankah begitu Mr. Komedian...???

Apabila Bapak Lanun memBANGANGkan balaci upahan diorang, maka gegak gempitalah dunia balaci upahan yang selama ini berjuang demi bangsa dan agama lanun, ada yang sentap pulak. Apatah lagi Bapak sekalian Lanun2 memperakui dengan cop mohornya bahawa balaci2 semua tu bukannya buat kerja percuma. Semuanya berbayar beb.... jadi memang patutlah di gelarkan BANGANG.... hahaha...!!!!

Secara fitrah setiap kejadian manusia mempunyai OTAK dan disertakan dengan AKAL, mana2 manusia yang bertindak dan perbuatannya yang bertentangan dengan perkara2 yang baik itu namanya perbuatan atau pekerjaan bodoh. Kesimpulannya... balaci2 upahan lanun selama ini membuat kerja2 BODOH seperti arahan atasan diorang.

Siapa pernah jumpa Lanun yang buat kerja baik untuk rakyat... ada ke... takda kaaannnn.., so... jika balaci2 upahan buat kerja2 mempertahan dan membela tindakan lanun selama 57 tahun ini sebagai satu tindakan yang betul sudah sah dan kompom manusia2 itu ada cacat pemikiran di mana diorang ada Otak tapi takda Akal, jika begitu tiada bezanya diorang dengan makhluk yang bernama binatang.... hahhaha... dari situlah timbulnya gelaran "Lembu".

Kenapa nama binatang "Lembu" pula yang di petik...???
Kerana orang2 tua Melayu dulu ada buat peribahasa "BODOH seperti umno"..... hahahaha...!!!!


Jika nak di ikutkan dari penggunaan bahasa yang dilontarkan oleh Bapak Lanun 1Malaysia kepada balaci2 Lanun iaitu "BANGANG', bagi gua ianya masih lembut lagi jika dibandingkan dengan perkataan "BODOH" oleh salah seorang pemimpin lanun dari bahagian Pelancongan sedikit masa dulu.

Dek kerana balaci2 semua tu dari kalangan spesies "Melayu Mudah Lupa" diorang takan ingat semua perkara tu sebab bagi diorang janji masyuuuukkkkk...., bila kena "BANGANG" dengan Bapak Lanun diorang sentap la pulak.... kenapa diorang sentap beb... itupun satu persoalan jugak. nanti kita sambung pengajian bab ni pulak...

Kepada balaci2 lanun umno, lu oran jangan tersa hati dan sentap pulak dengan Bapak Lanun 1 Malaysia, sebab secara hakikatnya lu orang sememangnya "BANGANG + BODOH" kerana buta dek wang ringgit dan sanggup buat kerja kotor dengan fitnah bagai, tak takut dosa.... sendiri mau ingat la samada mau teruskan perkhidmatan Bangang dan Bodoh tu atau tidak..???


Satu lagi laporan memperbodohkan rakyat Malaysia... hahahaha...., laporan seperti ini.... boleh tak balaci2 lanun spin menjadikannya satu kenyataan yang menyakinkan rakyat... hahahaha... Malaysia Boleh maaaa.... Balaci Lanun pun Boleh maaaa....

Adiossss.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP