IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Biarlah Rahsia....????

>> Thursday, June 27, 2013

Dakwat kekal tidak kekal... kononnya tak digoncang, kerani SPR yang jantannya dah bertahun hidup dan beranak bini pun tak gheti2 nak goncang... apatah lagi kerani pompuan... yang dara jelita pasti tak tau nak goncang... yang mak budak pun tak tau goncang jugak... buta2 jer diperbodohkan dan dikambing hitamkan oleh big boss diorang si Bapak Penipu malaun mamat kerusi nih..

Bila laaaa... nak mampus anak haram sekoq nih...????

Namun ianya tetap tidak kekal walau bumi bergoncang.., kononnya SPR bercadang menggunakan antara empat hingga tujuh peratus silver nitrat. Kandungan logam inilah yang menjadi ramuan penting untuk menentukan ketahanan dakwat kekal.

Akhirnya dinafikan oleh Menteri Kesihatan.
Alasannya walau 1% nitrate sahaja apabila menyerap dalam tubuh badan manusia boleh menyebabkan Kanser dan penyakit buah pinggang.

Itupun.... si Malaun Bapak Penipu lidah biawak tu bercadang menggunakan antara empat hingga tujuh peratus silver nitrat. Dah la... menipu... lepas tu nak jadi pembunuh rakyat (pengundi) Malaysia pulak tuuuu.... bangsat haramjadah betul semua kenyataan yang keluar daripada mulut biawak longkang malaun tuuuu...!!!!

Elok laaaa... di Doakan semoga malaun Pengerusi SPR yang lidah bercabang macam biawak tu segera mampus dan di jenazahkan secepat mungkin, daripada seluruh rakyat Malaysia asyik melihat dan mendengar penipuan dia berterusan. Doakan jelah semoga dia mampus cepat....!!!! noktah....

Ahmad Maslan pula..., semua orang dah tau tahap benggong al goblok dia macamana, keldai fadang fasir lagi cerdik daripada dia.... so.. tak payah buang masa melayan malaun goblok yang tak pernah cerdik nih.... hahahaha... noktah...!!!!


Mai pulak... Shahidan Kassim Pak Tongkol... kononnya ia sebuah dakwat biru pekat, rupanya ia pewarna makanan yang halal lagi dibenarkan.... adussssssss..... tipu... tipu... tipu... kalau tak menipu bukan umno/bn laknatullah namanya... hahahaha....


Bila ditanya siapa pembekal, inilah yang paling kekal.... ianya rahsia... "Biarlah Rahsia"... peminat Siti Nurhaliza rupanya...!!!!

Kesimpulannya.... Sampai bila harus kompromi dengan penipuan dari BN dan SPR...???? Untuk mengajar malaun2 penipu di atas terutamanya si Bapak Penipu lidah biawak dari SPR tuuuu... gua bagi cadangan supaya dalam PRK Kuala Besut nanti, sebelum hari pencalonan calon.

Gua cadangkan supaya adakan test/ujian tahap kekal dakwat tersebut. Caranya dengan menyapu dakwat tersebut di kepala peliaq Pengerusi dan Timbalan SPR, Ahmad Maslan, Shahidan Kassim serta PM Najib Razak. Lepas tu pakat2 tonyoh menggunakan pengosok periuk dan segala mak nenek bahan2 pencuci yang ada....

Apa macam....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP