IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Penderhaka" Atok Luuuu....!!!!

>> Thursday, May 30, 2013

Hang Jebat menentang kezaliman dan kebodohan Sultan Melaka dahulu dianggap sebagai Penderhaka.

Hanya kerana seulas nangka, Dang Anum dihukum bunuh, apabila laki dia tau bininya dah kena bunuh... apalagi beb.. mengamok sakan laaaa... maka dia pun dianggap sebagai Penderhaka.

Mat Kilau, Dato Bahaman, Tok Janggut, Dato Maharajalela dan ramai lagi nama2 pejuang melayu yang gua sendiri dah tak ingat (Al-Fatihah buat mereka) yang menentang BFF umno/bn laknatullah semuanya dianggap penderhaka dan pengkhianat.

Begitulah adanya mentaliti Bangsa Melayu sejak dulu, kini dan selamanya sebagaimana yang di ungkap oleh (klik) kaki ampu sanasini yang gua sangkakan dah padam tapi masih beroksigen lagi dan terus menerus dengan usaha mengampunya... hahahaha....!!!!

Sekarang ini usaha protes penipuan SPR dan menentang keraaaaa-jaan bn yang haramjadah wal punah ranah nih, rakyat yang menentang dan protes secara aman pula di anggap sebagai Penderhaka.

Best part... apabila pengampu ini mengatakan "mereka yang tidak berpuas hati sepatutnya guna saluran betul iaitu mahkamah dan bukan melakukan demonstrasi di jalan raya."... yup... betul tu... mahkamah... mahkamah jugak beb, tapi jika tiada usaha desakan... mahkamah pun boleh tidoq macam kes Khir Toyo yang sepatutnya lepak dalam penjara setahun tapi masih bebas sehingga kini..., sebabnya mahkamah tidoq laaaa... !!!!

Yooo... yooo... hello bro pengampu karat..., lu dah makan ubat kuat seks belum bro...!!!! Sejak bila di Malaysia ini ada saluran yang betul bro... selagi bn jadi Raja di Malaysia banyak yang tak betul ada laaaa... hahahaha..!!!!

Sedangkan penyelewengan perbelanjaan yang dilaporkan oleh Ketua Audit Negara saban tahun tiada apa2 tindakan diambil terhadap Menteri, Ketua Menteri, Ketua Jabatan dan Pengarah2 Agensi Keraaaaa-jaan. Semuanya selamber derkkkk... sapu bawah karpet, lagi mau sembang saluran yang betul.... hahahahaha... lu cakap pakai lubang jubor ke apa...????

Lagi satu dalam hal penipuan oleh SPR, banyak penipuan yang didedahkan tapi gua nak sentuh bab "dakwat kekal"... part dakwat kekal nih semua orang tau ianya tak kekal lama, takan laaaa... rakyat nak protes bab "dakwat kekal" ni pun tak boleh....???

Dengan pelbagai alasan dan kuntau daripada SPR dan Keraaaaa-jaan bn... lu masih lagi percaya ke dengan "Saluran yang betul"... hahahaha... awat laaaa... bodoh sangat kepala hotak Mufta Perak nih... cibai punya makhluk...!!!!


Yang gua tau si Harusanasini punya saluran betul... apabila dia dah telan ubat kuat seks, baru dia jumpa saluran betul tu... sebab dia selalu ingat umno laknatullah..., "ingat umno, ingat seks"..... muakakakakakaaaa....!!!!

Kalau ikut dia punya mulut longkang... maknanya rakyat harus jadi lembu jelah, ikut jer... apa yang bn suruh atau buat... macam tu baru takda "Penderhaka"....

hahahaha.... "Penderhaka Kepala Atok Lu"... wahai Harusanasini...!!!!  

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP