IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bisnes Jual Agama... Siapa Nak Join..???

>> Thursday, May 30, 2013

Perghhhh... gua sangkakan blogger jahat macam gua nih.. yang cetek ilmu agama boleh belasah Mufta Haramjadah Perak ikut suka gua jer..., dah tu ada pulak sang pencacai lembu umno laknatullah tuduh gua lawan ularmak, gua tak gheti hormat ularmak... bla.. bla.. bla... hahahaha... pi mampus la sama lu orang...!!!!

Woiiii... benggong2 bangang pencacai umno laknatullah sekalian, walau ilmu agama gua cetek jika nak dibandingkan dengan si Mufta Perak HarusHaramsanasini tu.... tapi gua tak pernah jual agama semata2 untuk menghalalkan cara keraaaaaa-jaan bn laknatullah menindas dan menipu rakyat melalui Sistem Pilihanraya yang macam cibai wal haramjadah tuuuuu....!!!!

Lu orang sebagai lembu2 pencacai umno laknatullah memang takda akal anugerah Ilahi ke... sampai tak boleh nak bezakan baik buruk secara umum. Ini masalah negara... masalah rakyat... jangan dek kerana parti bn laknatullah tuuuu... lu orang sanggup masuk neraka, itupun kalau lu orang beriman dengan hari akhirat... lu orang mengaku Islam kannnn..???

Ok... lah... Ok... lah... lembu2 pencacai umno laknatullah sekalian... lu orang mengaku jelah beragama Islam tapi maksiat buat jugak... bersubahat dalam fitnah dan penipuan, macam idola lu orang jugak laaa... si SyaiTun Mahadeath San Miguel... hahahaha....!!!!

Kalau gua nak sembang banyak pasal lembu2 pencacai umno laknatullah yang bangang nih.. setahun pun tak habis beb... so mampus pi la kat diorang dengan Islam cara diorang, mengaku jer... Islam tapi Syariat, Hakikat, Tarekat, Makrifat... apa satu pun tak tau... kalau tau pun untuk sembang kedai kopi kelentong sana sini macam Ayahanda2 Pekida tuuuu... pergunakan untuk dunia jer... untuk akhirat tak buat... bodoh punya lembu pencacai laknatullah nih...

Samalah jugak dengan Mufta-Mufti, Ularmak yang perdagangkan agama demi membodek dan mengampu sang penguasa.... kat Negara Akhirat nanti lu orang jawab la depan Rabbul-Jalil... sendiri mau ingat laaaaa....!!!!

Gua yang cetek ilmu pun boleh bezakan apa yang Mufta si Haramsanasini tu cakap... inikan pulak makhluk yang berilmu pun pertikaikan jualan perniagaan Agama si Mufta Perak bekas SB tuuuu.... lu orang agak2 berapa bayaran yang dia dapat ekkkk.... dari hasil jualan memperdagangkan Agama.... hahahaha...!!!!


Saudagar Mufta Perak nih buat bisnes Agama lagi untung beb....!!!!
Dah la... bangang... dia nak suruh orang ikut jadi bangang macam dia jugak ke.....????

Siapa... yang iktiraf dia nih sebagai Ularmak haaaa.... apa kriteria untuk melayakkan dirinya sebagai Ularmak... sukasuki pencacai jer... nak bagi gelaran Ularmak kepada Ular lidah bercabang nih.... hahahaha...!!!!

Dengan patwa terbaru dari Mufta umno laknatullah tu... gua nasihatkan kepada semua pencacai2 umno laknatullah supaya patuh kepada patwa tersebut. Jika keraaaaa-jaan bn naikkan harga barangan dan buat apa2 saja yang membebankan rakyat. Jangan ada sifat atau rasa tak puashati dalam kehidupan seharian lu orang semua, jika tidak lu orang pasti akan jadi PENDERHAKA kepada Keraaaaa-jaan BN dan Negara.... muakakakakakaaaa....!!!!

Dalam negeri Pakatan Rakyat... pasti ramai PENDERHAKA kaaaannnn.... apa kita nak buat dengan Penderhaka2 tu semua....???? Dalam konteks ini jer.... kita dah boleh tau kenyataan si Mufta Bangang tu betoi ke tak betoi.... hahahaha...!!!!

p/s: gua nak bukak bisness jual Agama... sapa nak join... hahahaha....!!!! Paling cekai pun RM2juta depan mata beb... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP