IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Melayu Celup... Muakakakakaaaa...!!!!

>> Friday, April 12, 2013



Muakakakakaaaaaaa....!!!!
Terkencing-kencing gua gelak beb... nonton video melayu celup yang tergagap2 bercakap nih... dia punya auta pasal sejarah memang tak bleh blah laaaaaa....

Bila gua sentuh bab melayu celup dalam entry ini, ada laaaa... dua tiga ekoq melayu celup yang katakan gua racist beb... hahahaha.... tapi dalam video tu jelas dan nyata si melayu celup tu lebih racist dari gua.... dah la sejarah pun tak tau lagi mau sembang pasal melayu... piiiiraaaahhhhh....

Kepada melayu2 celup sekalian..., lu orang lain kali kaji balik sejarah beb..., baca perjanjian kemerdekaan yang ditandatangani dan dipersetujui oleh Tengku Abdul Rahman dengan British beb...., salah satu termanya ialah bersetuju menerima kaum/bangsa Cina dan India sebagai rakyat Malaysia.


Dalam perjanjian tu tak sebut pun untuk terima kaum/bangsa Mamak sebagai rakyat Malaysia... sebabnya asal usul lu orang dari keturunan bangsa India beb... bezanya agama anutan lu orang adalah Islam, jadinya lu orang dalam kategori India Muslim aka Mamak...

Tak tertulis pun dalam perlembagaan negara bahawa India Muslim diiktirafkan sebagai Melayu. Jika nak  bercakap soal parti... tempat lu orang bukannya dalam parti Melayu umno laknatullah... tetapi dalam parti kaum India iaitu MIC atau PPP atau Kimma (NGO)... hahahahahaaa....

Nak lebih solid lagi.... sebagai yang mengaku muslim eloklah duduk dalam parti PAS... hehehe..., gua pun tak paham laaaaa... kaum mamak nih masih celaru dengan identiti kaum diorang... muakakakakaaa...

Haiiiii.... tak paham la gua dengan sikap mamak2 Penang nih... seburuk2 Tuan Guru Nik Aziz yang dituduhnya sebagai YAHUDI.... tak laaa... seburuk mamak perkasa haramjadah dalam video tuuu.... sebab Tuan Guru tak pakai GELANG TANGAN dan bergebang auta dalam masjid.


Oleh sebab itu... demi keselamatan dan kedaulatan negara tolak calon2 MAMAK daripada bertanding dalam Pilihanraya dan elakkan diorang memegang apa2 jawatan dalam pentadbiran negara mahupun negeri.... belajar daripada kesilapan tumbangnya Empayar Kesultanan Melaka kerana Mamak.... hahahaha..

Lu orang tau... kenapa mamak haramjadah dalam video tu besaq kepala...????
Sebab umno laknatullah lindungi dia, polis pun takut nak tangkap mamak haramjadah tu walaupun dia dah mengaku pukul aktivis Lynas. Mamak haramjadah tu ingat Geran Tanah Penang/Malaysia nih bapak dia simpan kot.... muakakakakaaaaa....!!!!

Dah laaaa... tanpa sebarang rasa kemaluan mengaku sebagai melayu.... lagi tak tau hormat Melayu, Cina dan India Original Malaysia.... hahahaha... lupa daratan laaaa... puak2 celup nih... kah... kah.... kah....!!!!

Nota: Ada yang tuduh gua racist... hahahaha... gua mengaku gua racist yang berpegang pada perlembagaan negara... hahahaha... dengan kaum cina dan india original gua respeks.... dengan cina dan india celup.... fuck off la sama lu orang.... terutamanya melayu celup aka mamak2 umno laknatullah yang tak tahu asal usul keturunan.., siang cakap melayu... malam speaking kerala... yeeeyyynaaadeiiii....!!!!

Ada ke mana2 Cina Muslim mengaku sebagai Melayu....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP