IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Statement Macam Sial...!!!!!

>> Thursday, March 14, 2013


Jurucakap 'Sultan Sulu' Jamalul Kiram, Jacel Kiram menafikannya dan mendakwa "konspirasi sebenar" adalah di antara Najib dan Aquino.

hahahaha... pompuan nih yang cakap ekkkk.... kita tak tuduh dan cakap apa2 pun... tak macam puak2 bloggers bangsa umno laknatullah... bukti tarak fakta pun tarak terus tuduh Anwar Ibrahim punca segalanya...

Sama jugak dengan kes Tian Chua, mamat tu ceramah di Johor... bloggers kaki terajang bini tuduh Tian Chua cakap "Mati Katak" dalam ceramah di Puchong.... hahahaha... wooiittt... Tian Chua lu ada bela hantu raya kaaaa....????

Part paling best... bila Tian Chua mula hantar surat saman... si bloggers Guiness Stout terus padam posting dia.... tau takutttttt.... Teloq dah kecut ke bro.... mana lu punya cili kasi taruk... sudah kasi taruk dalam lu punya juboq kaaaaa..... hahahaha...

Sooo.... samalah seperti Jacel Kiram tuuuu...., gua lebih percayakan media luar daripada media Malaysia yang tak habis2 kena bayar saman pada Pembangkang...!!!!

Tambahan pulak cakap2 dari mulut longkang Pemimpin Negara (PM hinggalah ke Pencacai lembu) semuanya tak boleh pakai langsung.... menipu 24 jam 365 hari.... terutama sekali si Najib Razak Haramjadah tuuuu...!!!!

Macam mamat bangang sekoq nih... kat mana logiknya pun budak2 tadika pun garu kepala.... diorang nih bercakap pakai kepala hotak ke... atau pakai kepala lutut...??? Kalau pakai kepala lutut macamana boleh pegang Jawatan TPM... ????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP