IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Muka Laki Takut Bini Beb...!!!!

>> Monday, March 25, 2013

Pada majlis Sambutan Hari Polis ke-206 di Pulapol Kuala Lumpur pagi tadi, saya telah umumkan bahawa Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong telah memberi perkenan untuk saya mengisytiharkan perwujudan Zon Selamat Sabah Timur (ESSZONE) di kawasan Timur Sabah berkuat kuasa hari ini.

Umum lagiiiiii....

PM umum 50 IBO jana RM530j pendapatan. Umum lagiiiii....

PM umum tawaran baru 50 peluang perniagaan inovasi...  Umum lagiiii.....

Najib umum peruntukan RM100 juta pinjaman mikro kredit peniaga kecil. Umum laaaaaaggggiiiiiii.....

Sejak Najib Razak takeover jawatan PM daripada Pak Lah... ntah berapa ratus ribu kali dia umum itu umum ini.... lepas nih boleh bagi gelaran baru selain daripada Bapak Munafik gua nak bagi dia gelaran sebagai Bapak Pengumuman.

Sebab kerja dia sebagai PM hanya umumkan itu dan ini... hahahaha...

Cuma satu jer... dia tak berani umum.... lu orang pun tau apa yang dia tak berani umum kan.... hahahaha..., bab umum perkara2 yang boleh bagi publisiti kat dia... laju jer.... tapi kalau perkara yang merugikan dia... dia buat bodoh jer.... teloq pun hilang beb... dasar jantan dayus... lu orang tengok gambaq kat bawah tuuuu.... siapa Boss Besar.... hahahaha....!!!!


Lu orang tengok muka Najib Razak.... sejibik muka laki takut bini beb.... hahahaha... ini ke jenis makhluk yang lu orang nak angkat jadi Perdana Menteri jika ditakdirkan BN menang PRU-13.

Gua tak mau persoalkan keberanian si Najib Razak ni ada atau tidak... sebab gua yakin dia memang jenis jantan daghai.... anak Tun Razak yang lahirnya pondan sejak azali. Pasal tu gua tak mau citer bila dia nak buburkan Parlimen... mampus pi kat dia... sebab mau tak mau akan sampai masanya Parlimen automatik terbubar dengan sendirinya.

Masa tu lu orang tengoklah muka Najib Razak kompom macam muka anjing tercekik tulang beb... hahahaha... Lama mana dia boleh bertahan beb... lambat laun mampus jugak si haramjadah ni nanti...!!!!

Apabila tibanya saat itu.... jom kita gelakkan dia laki bini beramai2.... hahahaha...!!!!

Tempat untuk lelaki yang dayus aka bini tak takut dengan suaminya adalah neraka beb....!!!!

update: Terbaru... Najib Razak umumkan lagi hari ini...

"Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan empat perkara yang bakal dinikmati kira-kira 40,000 pegawai dan kakitangan di bawah tujuh agensi Badan Berkanun yang Diasingkan Saraan (BBDS) tidak lama lagi." - Mkini.

hahahahaha.... lu umum laaaaa.... sampai lunyai beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP