IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Semua Salah Anwar Ibrahim.

>> Sunday, March 03, 2013

Cerita ini sebenarnya telah di ceritakan oleh seseorang kepada gua..., pangkat Atok la jugak pada gua... umurnya dah mencecah 139 tahun. Gua panggil beliau dengan gelaran Tok Selampit. Jom layan dulu apa ceritanya...

Tapi sebelum tu gua nak minta maaf dulu, sebabnya kalau cerita ni tipu... maknanya Tok Selampit dah tipu sama gua dan gua pulak sekarang ini sedang tipu lu orang semua.... so... maafkan jelah yeaaa....!!!!

Al-kisahnya....

Seorang guru matematik pelik melihat seorang anak muridnya berkelakuan ganjil setiap kali dia mengajar. Murid tersebut meludah pada tapak tangan kemudian menyapu kepalanya setiap kali dia tak faham apa yang cikgunya ajar. Guru pun bertanya pada murid tersebut..

"Hisyam... kenapa awak sapu ludah pada kepala awak?"
Hisyam pun menjawab " Pasal matematik tadi la cikgu...tak boleh masuk"
"Apasal tak boleh masuk kena ludah dan sapu kepala?" tanya guru.

Murid tersebut menerangkan dengan panjang lebar kepada gurunya. Antaranya berbunyi begini:-
Pada suatu malam lebih kurang pukul 3 pagi, saya terbangun dari tidur, saya terdengar perbualan ayah dan emak saya.

Ayah berkata pada emak saya. "Tak boleh masuk laa...."
kemudian emak menjawab. "Ludah... sapu kepala..., Jadi saya gunakan formula emak saya cikgu..., kalau tak boleh masuk.. ludah sapu kepala."

Sekarang Hisyam sudah besar, dia ketawa berdekah dekah kerana teringat kisah lampaunya. Dia ni memang lembab dari dulu hingga sekarang. Boleh ke dia suruh penceroboh Lahad Datu meletak jawatan. Jawatan apa diorang nak letak? Baik lu ludah dan sapu kepala lu sekali lagi Hisyam....!!!!

Dan disebabkan Penceroboh Sulu tak mau letak jawatan... maka khabarnya hari ini telah terkorban lagi 5 orang anggota polis akibat kelembapan dan kebodohan Hisyam.

Kawan Hisyam yang bernama Zahid tinju pun bangang jugak.... punyalah banyak senjata canggih yang dia jaga... semuanya buat perhiasan. Contohnya...
Kapal Selam di buat pameran.
Jet pejuang sibuk buat pertunjukkan LIMA De' Langkawi.
Kereta Kebal, Meriam, Mortar dan Senjata2 Canggih yang lain sibuk buat perarakkan hari Tentera Darat di Negeri Sembilan semalam.

Lagi apa lagi persenjataan canggih yang Malaysia ada selama ini... lu orang sebutkan saja. Harga beli juta2 billions2 tapi kebanyakannya second hand and for display only.... muakakakakaaaaa....!!!!

Bagi Najib Razak, Hisyamuddin dan Zahid Hamidi.... diorang peduli apa kaaaannnn.... sebab yang terkorban (Mati) tuuu... bukannya adik beradik, anak beranak diorang... so... apa ada hal....!!!!

Sesiapa yang masih waras akal fikiran, lu orang nilaikanlah tragedi Lahad Datu dan Semporna yang telah mengorbankan perajurit negara akibat kecuaian dan kesilapan siapa...??? Siapakah KERAjaan yang memerintah sekarang ini....????

Takan kita nak bagi pelempang kat Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan Haji Hadi kottttt...., tapi gua yakin 199%... ini semua salah Anwar Ibrahim....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP