IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Minta Tolong Support Bisnes Gua....

>> Saturday, December 29, 2012

Bro and Sis... sekalian, di sini gua nak minta tolong dengan lu orang semua untuk bagi support sikit pada perniagaan gua nih....

3 bulan lepas gua dah buka sebuah kelab hiburan, lu orang tau laaaa... gua ni jiwa Rock beb... ROCK....!!!! wa cakap luuuuu....., so... gua tak pandai nak buat bisnes lain selain daripada bidang gua... iaitu hiburan. Jadi gua bukak laaa... Kelab Hiburan yang gua namakan MRS.

Makanan yang gua hidangkan dalam Kelab gua tu... semuanya HALALAN Toya aBAH gua dengan harga berpatutan... rugi woooo... kalau lu orang tak try... hahahaha...

Menu Utamanya...
Laksa Penang, Char Kwey Teow, Mee Rebus Jawa, Kari Kapla Ikan, Sup Tulang Biawak Komodo, Sup Lidah, Sup Gear Box...

Pencuci Mulut...
Banana Bersepah, Nananana... kita nyanyi bersama, hehehe... kita Comolot...., Raba-Raba... Romen-Romen... (ikutkan pada nama hidangan tuuuu... memang pelik sikit sebab gua mahukan kelainan... tapi gua jamin 110% sedap dan lu orang pasti teruja...)

Minuman;
Air Durian Belanda, Airmata Kucing, Airmata Anjing, Airmata Lembu NFC, Air Mata Bujang Senang dan banyak lagi aarrrr.... Air Kencing Setan gua tak jual ok.... gua nih bertaraf Ayahanda gua tau apa itu "Amal Maaruf, Nahi Mungkar"... jangan berpandangan serong pada gua... pleaseeee.....!!!! Betulkan persepsi lu orang semua...

Pelayan..., perghhhhh... yang perempuan semuanya bertudung labuh mengikut lunas dan hukum Islam. Pelayan lelaki dan pembancuh air semuanya berjubah labuh siap berserban lagi... jadinya lu orang pasti takan keciwa wa cakap luuuuuu.....!!!!


Live Band..???., adaaaa.... lu orang nak Band mana sebut jer.... gua bagi yang terbaaaeeeekkkkk..... punyeeaarrrr...!!!! Bengong pun ada jugakkkk..... hahahaha...

Meh.... lerrr.... Bro and Sis..., berkunjunglah ke Kelab gua.... lu orang pasti takan menyesal punyalahhhh..!!!!

Siapa lagi nak support orang melayu kalau bukan orang melayu sendiri kaaannnn.... lagipun kita semua bersaudara sebagai Melayu Islam. Jangan fitnah gua ok... gua cari rejeki halal....

p/s: Rock.... Rock jugak.... Solat jangan tinggal beb... kalau tinggal Solat maknanya boleh laaa... bukak Kelab Hiburan... muakakakakaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP