IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rosmah Geleng Kepala Dengan...

>> Monday, October 08, 2012

Kesian kat Rosmah Mansor... geleng2 kepala dia melihatkan tahap kecipanan bini dia dan kabinet menteri dia yang bodoh2 bendul belaka....

Dari 1st class Goblok si Ahmad Maslan meleret kepada kembarnya 1st class Goblok (type A) siapa lagi tak lain dan tak silap lagi si Awang tak Cerdik... hahahaha...!!!! Menteri2 dari kalangan umno mana pernah cerdik beb.....!!!!

Rosmah Mansor jer... yang paling cerdik wa cakap luuuuu.....!!!!

Woiiii... Najib Razak, Awang Tak Cerdik... dan Menteri2 umno sekalian, lu orang kalau tak mau rakyat kena penyakit kencing manis, lain kali naikkan harga gula kepada RM10.00 sekilogram..., ini naik sikit2... 10 sen... 20 sen... lepas tu bagi alasan celah kangkang nenek lu orang... bangang tak bersempadan langsung kepala hotak lu orang semua...!!!!

Jika serius nak menjaga rakyat serta prihatin dari terkena diabetis (kencing manis)... buat la cara serius beb..., jangan la perbodohkan rakyat yang sekarang nih dah semakin cerdik...

Aiiisssshhh.... kecik2 tak nak mampus la lu orang semua nih... dah jadi Menteri menyusahkan rakyat dengan alasan bodoh dan bangang...!!!!

Kak Mahhhhh.... tolong sembabkan kopek badak lu kat muka Awang Tak Cerdik tu... biar dia mampus kelemasan... bangang punya bahalol umno....!!!! Simpan lama2 pun tak mendatangkan faedah kepada rakyat langsung....!!!!

Gula.... RM10.00 sekilogram...???
1) Kompom kes seludup keluar gula (kononnya... dan alasan sejak dulu, kini selamanya dari Menteri Malaysia apabila ada kenaikkan harga barangan) dan penyakit kencing manis takan ada dan berlaku di Malaysia, khususnya negeri Kelantan.

2) Paling... paliiiiiinnnggg... kompom..., penjaga sempadan negara tak boleh goyang kaki lagi, sebab rakyat/penyeludup akan seludup masuk gula pula ke negara... macam seludup dadah...hahahaha....!!!!

3) Menteri2 Malaysia yang bangang dan bahalol dah takda alasan bodoh untuk perbodohkan rakyat lagi.... hahaha...!!!!

4) Rantaian kenaikkan harga barangan/makanan/minuman berasaskan gula sudah pasti melambung naik dan secara automatiknya rakyat akan berwasatiyyah dengan pengambilan gula berlebihan dan menjimatkan perbelanjaan dapur.

5) Lu orang sambung sendiri laaaaa... pakai akal tau...., jangan pakai tumit kaki macam puak2 dan Menteri umno, terutamanya si Perdana Menteri tuuu.... diorang semua tu sememangnya telah dilahirkan dalam keadaan serba bangang sejak azali lagi... muakakakaaaa....!!!!

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, October 08, 2012 11:17:00 PM  

Nanti jd mcm cite p.ramlee, belacan jual kena sorok2

Protoss Zealot,  Monday, October 08, 2012 11:34:00 PM  

Sangka baiklah ISa oiii...naik harga gula tu penting untuk kurgkan masalah diabetis dan kegemukan. Ko tak kesian ke tgk Najib. Najib pun nak jugak Rosmah jadi slim mcm Ziana Zain, tu psl dia potong subsidi, pasal dia nak kai Kak Mah korg tu slim. Ko tak kesian ke tgk Najib hari2 kena tgk gajah kat bilik tido dia, ISA????

new hope Tuesday, October 09, 2012 1:03:00 AM  

salam,

mungkin berat badan kak ros ditahap membimbangkan so gula terpaksa dikurang dgn cara naikkan harga huhu ^^

KLIK pend asal dan geraja mungkin akan tolak bn di sabah

Unknown Tuesday, October 09, 2012 11:00:00 PM  

Darn it...somehow gua punya komen tak masuk ka semalam. ISA? haiya..

repost!

#1 - Mengikut 'logik' prof dari Majlis Prof Negara/ Nasional(?) gula ni elok la dinaikkan harga supaya ramai rakyat kita tiba-tiba patah selera untuk mengambil produk yang manis.. boleh la jaga kesihatan, tak dapat diabetis, sakit jantung, obesiti & else. Badan pun lebih sihat, fleksibel untuk buat kerja-2 fizikal spt. bersenam, jogging & tak lupa beraksi di ranjang. Boleh kurus, toning up sikit badan jadi a la Zina Zin (well bukan nama sebenar..pun intended..haha)...jimat tak payah gi pusat macam Slam World, London what the f***!

#2 - Kenaikan harga gula akan buat rakyat lebih bersyukur & berterima kasih kat pemimpin sebab ni 1 1nya negara di dunia yang begitu prihatin naj jaga kesihatan rakyat drp. terkena penyakit kronik akibat 'deadly sweat'. Maka itu, taraf keimanan & ketakwaan rakyat akan lebih bagus sebab mereka dah berlebih bersyukur.

#3 - Peniaga Melayu akan jadi lebih kaya sebab untung ada lebih la dgn kenaikan gula ni. Syed Mokhtar Bukhari tentunya la salah sorangnya. Tranformasi la katakan !

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP