IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

1st Class Goblok... ahahaha....!!!!!

>> Sunday, October 07, 2012

“Ahmad Maslan seakan terlupa bahawa Anak ditubuhkan di bawah parti PAS sendiri. Pertubuhan ini sebenarnya tidak perlu berdaftar di bawah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (RoS).

“Jelas sekali nampak kedangkalan beliau mengenai perkara itu. Kenyataan semborononya itu seperti telah memakan diri sendiri," katanya kepada Sinar Harian di sini, hari ini.


Helllloooooo.... bro, lu kalau nak jadi manusia terbodoh terbangang terbingai dan tergoblok sekalipun, lu bikin diam2 sudah laaaaa.... jangan la tunjuk segala kebodohan dan kebahalolan lu pada rakyat....

Bangang Goblok dulu, kini dan selamanya mamat jendol nih.....!!!!

Seperti yang gua katakan selama ini, Menteri2 daripada Barisan Nasional nih... mana ada yang pernah cerdik beb.... semuanya bangang2 belaka. Yang paling bangang adalah pengundi yang bagi undi kat bahalol tolol tu laaaa.... muakakakakaaaa....!!!!

So... kepada sesiapa yang mahukan anak2nya jadi Menteri, tak perlulah bersusah payah menyekolahkan anak2 lu orang, biar jadi bodoh... lama2 boleh jadi Menteri... hahahaha... dengan syarat jadi Menteri dari umno/barisan nasional laaaa.... kompom boleh wa cakap luuuu....!!!!

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Sunday, October 07, 2012 1:33:00 PM  

Si poyo ni, buat geng2 ex science kluang fed up. Mak cik aku bgtau, depa jemput si bodo ni utk tambah duit bg majlis geng2 ex sc kluang. Skali bg ucapan parti Bodo Negara.

p/s: mane ada menteri yg bijak dlm kabinet.

Unknown Sunday, October 07, 2012 11:24:00 PM  

Dahi tu dah elok jendol tapi bodoh gak!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP