IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamaksia... hahahaha...!!!!

>> Monday, October 15, 2012

“Siapa Ketua Setiausaha Negara?” katanya merujuk kepada aduan bahawa masyarakat India Muslim kurang diwakili dalam kerajaan. - Mkini.

"Kita perlu sokongan padu untuk dapat mandat yang kuat kerana kita ada agenda yang cukup indah untuk negara ini, ini bukan mimpi-mimpi yang tidak berpijak pada bumi yang nyata," katanya semasa merasmikan Persidangan Perwakilan Kongres India Muslim Malaysia (Kimma) ke-36 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, Sabtu.


hahhahahahahahahahaha....!!!!
Pompuan Cina ni pun tau Melayu umno adalah Pengkhianat kepada Bangsa Melayu...

Cuba lu orang check tengok...., selain daripada sebagai komponen bn..., ada tak yang jadi ahli umno... kah... kah.. kah.... mamak mengaku melayu ramai dalam parti keris tak bersarung... melayu umno pulak adalah pengkhianat kepada bangsa melayu seperti yang cina kat dalam video tu cakap.

Itu satu hal..., yang tak bleh blah jikalau mamak2 yang beratus ribu orang tu... daripada yang pangkat besar hinggalah ke pencacai pelayan restoran yang di import masuk ke negara ini mahupun yang diseludup secara haram telah di anugerahkan oleh JPN dan SPR untuk menjadi warganegara dan menjadi pengundi dalam PRU-13 nanti.

Sebab itulah Najib Razak yang tengah Nazak betul2 bergantung harap dengan mamak2 **Kimma yang ada sekarang nih..., seperti biasa laaaa.... Najib Razak punya style... "You Help Me. I Help You"... negara tergadai kepada mamak2 haramjadah nih semua apa dia peduli, asalkan dia dan bn dapat berkuasa, padahal si mamak2 pedukang tu semua nak mengambil kesempatan jer... pasal negara diorang pun dah reject diorang..., tu pasal datang merempat kat Malaysia... yeiiinadeiiii.... muakakakaaaa...!!!!

Sehubungan itu, maka akan bercendawanlah restoran2 mamak di seluruh negara muakakakakaaaa.!!!!
Suatu hari nanti... jangan sampai anak cucu bertanya....!!!!


Sementara itu... di sebuah pendalaman yang masih virgin di tahun 2020...

Atuk.... kemana perginya semua Melayu...??? Kenapa banyak mamak jer... sudah hilangkah melayu dari mukabumi Malaysia ni...???

Betul cucu ku.... seingat atuk... Laksamana Hang Tuah pernah berkata "Takan Hilang Mamak Di Dunia"... muakakakaaaaaa..... sebab Hang Tuah sebenarnya seorang Mamak Mandeliar aka Pedukang wa cakap luuuuu....

Mana Atok tau cerita ni tok..., kat sekolah cikgu ajar Hang Tuah tu Pahlawan Melayu yang gemilang, terbilang dan terhilang...

Atok baca sejarahnya di sini.
Lu baca dan hadamkan betul2... lepas tu baru tanya lagi eekkkk...!!!!
Dulu pada tahun 1981-2003, Malaysia ada Perdana Menteri keturunan Mamak yang tak tau asal usul bapaknya, lepas tu banyaaaaaaaakkkkk.... mamak2 yang jadi pemimpin kepada orang2 melayu terutamanya di sebelah Penang dan banyak jugak Menteri2 daripada keturunan Mamak contohnya macam mami lembu.

Atok ingatkan lepas Perdana Menteri Mamak tu takda lagi lantikan tertinggi negara buat bangsa Mamak... rupanya Perdana Menteri yang mengaku melayu pada tahun 2012, pi lantik Mamak jugak untuk jadi KSN... adussssss.... Atok sendiri pening kepala dengan apa yang diperjuangkan oleh parti berbangsa melayu pada masa tu....

Atok berharap sangat pada masa tu..., sekiranya ada pejuang2 bangsa melayu seperti Perkasa, Hasan Jati, Zul Kulom, Nasharudin Mat Isa atau Pemuda2 umno untuk bangun mempertahankan maruah dan daulat orang2 Melayu... tapi hampa wal punah ranah... sebab diorang semua rela bersetongkol dengan puak2 mamak haramjadah yang pandai mengambil kesempatan atas kelemahan dan kebodohan orang2 melayu.

Dan hasil natijahnya sekarang ini... Malaysia bakal bertukar nama jadi Mamaksia..... koh... koh... uhuk.. uhuk.... sedih Atok dengan perangai Pemimpin2 Melayu yang sanggup mengadai negara kepada bangsa asing hanya kerana kuasa....

Itupun nasib baik laaaa... Pemimpin umno tu tak berikan jawatan Sultan dan Raja Melayu kepada puak2 Mamak.... seperti yang telah Perdana Menteri Mamak berikan kepada sebuah negeri tu Sultannya adalah Anak Angkat Keturunan Siam.... hahahaha...., seperti mana juga Perdana Menteri Mamak anugerahkan Perompak Balak jadi Gabenor di Negeri takda Raja/Sultan.

BODOH jugak orang2 Melayu zaman atok yeaaa....???

Bukan semua Melayu zaman Atok tu BODOH.... hanya Melayu dalam parti umno jer yang teramat BODOH... pasal diorang spesies "Malas membaca dan berfikir, sanggup jadi pak turut kepada puak2 mamak dan bangsa asing"...

Itu la pasalnya Atok haramkan lu... makan minum di restoran2 Mamak... takut lu pun jadi BODOH dan terkena tipu daya syaitan2 yang dikenali macam puak2 umno tuuuu.. muakakakakakaaaaa..!!!!!

"BOIKOT semua Restoran Mamak Kimma/Presma"....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP