IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hang Tuah Benci Dengan Mahadeath..!!!!

>> Wednesday, September 05, 2012

SHAH ALAM - Dalam penulisan terbaru mengaitkan politik dan orang Melayu, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, orang Melayu tidak lagi boleh bergantung pada kata-kata keramat Hang Tuah dan "kemungkinan kata-katanya tidak lagi akan menjadi kenyataan."

"Kasihan Hang Tuah. Besar kemungkinan kata-katanya tidak lagi akan menjadi kenyataan. Demikianlah apabila kita bergantung kepada kata-kata hikmat untuk nasib kita, akhirnya akan hilang hikmatnya," kata beliau.

Dalam entri blog terbaru, Dr Mahathir berkata, "kata Hang Tuah 'Tak akan Melayu hilang di dunia'. Dapatkah kata-kata keramat ini menentu yang Melayu tak akan hilang di dunia?" - Sinar Hairan.

My name is "DON" the Holly King of Malaysia.... kah... kah...kah...

Kah... kah... kah....kah... kah... kah... kah... kah.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelak guling2 gua baca apa yang tersurat dari Mahadeath nih..... kah... kah... kah...., tapi betul jugak apa yang dia katakan... muakakakakaaaaa..... geli isi perut gua sekarang nih... nak kata terlebih San Miguel gua bukannya kaki togok arak macam puak2 laknatullah tuuuu.... muakakakakaaaa....!!!!

Yang tersiratnya pulak... apa yang gua nampak la ni... Mahadeath cuba nak bagitau "Takan Mamak Hilang di Dunia" kot..... muakakakaaaaa....!!!!

Walau apa sekalipun, gua nak tengok jugak puak2 totok penchachai umporno syaitan laknatullah nirojim tu kata apa pulak kat Tun Mamak Azazil nih..... muakakakaaaaa.....!!!! Berani sungguh Mahadeath menyentuh sensitiviti melayu.... dia tak tau ramai lagi kat luar sana tu yang masih taksub dengan keramat Hang Tuah nih.... perghhhhh....!!!!

"Tak akan Mamak Hilang Di Dunia"

Mengikut hikayat sejarah.... Hang Tuah tu sebenarnya seorang "Mamak" beb.... berasal dari daerah Kalinga di Utara India. Adik beradik kembar sepusat sepusing dengan "Asoka"... lebih kurang macam Najib dengan Auw.. Auw.. dalam kabinet keraaaaaajaan Malaysia..... hahahahaha...!!!!

Rais si anak Yatim mesti hangin satu badan dengan gua nih... pasal mempersendakan sejarah melayu...., tapi kalau Mahadeath cakap apa pun dia buat no hal jer...., samalah jugak dengan kes pijak gambar pemimpin negara..., polis bagi tempoh 10 hari untuk pelakunya serah diri.

Kalau puak2 samseng umnoporno syaitan laknatullah nirojim buat hal pada pemimpin PR... diorang semua macam dah kehilangan teloq jer.... WTF la kat diorang tuuuu... hahahaha.... menjengkelkan betul perangai haramjadah diorang semua.

Sekarang ni kita tunggu pulak apa komen Profesor2 Kangkung negara dan Pakar2 Sejarah sekalian adanya berkaitan kenyataan Mahadeath nih.... Rais si anak Yatim tu pulak apa tindakannya.... hahahaha... eerrrr.... kenyataan dalam blog Mahadeath tu termasuk dalam Seksyen 114A ke tidak..????

Nota: Selagi adanya orang melayu yang melahirkan anak di seluruh negara, maka melayu takan hilang beb... tambahan lagi Bangsa Melayu adalah Juara segala Juara dalam pelbagai bidang. Contohnya di rumah Anak Luar Nikah Ali Rustam Melaka ramai Melayu beb.... so macam mana Melayu nak hilang dari dunia nih.... hahahaha...!!!!

Seperti mana Mahadeath kesiankan pada Hang Tuah, gua lagi la kesiankan si Hang Tuah tu... sebabnya dia sendiri tak tahu kubur dia kat mana..... ngeeeeee.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP