IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Roti Canai Banjir Satuuu...!!!!

>> Saturday, July 21, 2012

Gua tertarik dengan soalan dari Bro. Azmi-APA dari ruangan komen di sini. Dan gua dah kopipes kat bawah tuuu... hurm... ada sesiapa yang boleh bagi jawapan tak...???

Assalam bro.
Selamat menjalani ibadah puasa buat lu sekeluarga.
Satu soalan...
Kenapa roti canai banjir paling sedap bila tiba bulan ramadhan dan dimakan menyorok nyorok tengahari?
He he he... 
Perghhh... pagi esok sarapan makan ini... hahahaha..


Sedap nih... sedap nih... jom ronda2 belakang restoran mamak... pasti ada hantu jerangkong yang kebuluran mencari makanan secara haram dan menyorok-nyorok... hahahaha...!!!!



Perghhh... tengahari esok Nasi Kandar pulak...!!!!

Semua Restoran Mamak pasti untung berlipat kali ganda setiap bulan Ramadhan wa cakap luuu..., harapkan kopiah jer.. atas kepala buat coverline kononnya Restoran diorang adalah Restoran Muslim dan Halal... padahal jual makanan dan minuman semacam jerkkk... pada melayu yang otomatiknya beragama Islam dalam Malaysia nih... hahahaha...

Pasti lu orang merasa hairan kenapa gua katakan esok, sebabnya hari ini adalah hari pertama puasa, so... melayu2 haprak yang mengaku beragama Islam nih pun tau hormat hari pertama puasa dan hari akhir puasa, lagipun hari ini boleh dikatakan semuanya akan berpuasa sebab dah budayanya begitu kerana takutkan bini dan malu pada anak2 dan keluarga... esok diorang punya tanduk pun keluarlah...!!!!

ooppsss... mungkin esok pun tak jugak kot... sebab hari Ahad, line tak clear untuk cipta alasan keluar rumah... hari Isnin kompom wa cakap luuu..., tak caya.. cuba check dalam stor pejabat atau kilang atau port2 yang tersorok... pasti ada hantu jerangkong melayu beragama Islam baeeekkkk.... punyeearrr... pekena dalam tuuu... muakakakakaaa....!!!! 

Gua pun ada satu soalan jugak, gua nak tanya kat Ketua Agama Islam, Jabatan Agama Islam setiap negeri dan terutamanya JAIS (Jabatan Agama Islam Selangor), kesemua Restoran Mamak nih ada TAULIAH ke untuk menjual makanan dan minuman kepada orang2 Melayu beragama Islam dalam Bulan Ramadhan nih...????

Nota:
Secara tersurat, gua betul2 benci dengan golongan Mamak dan juga Restoran Mamak nih... pasal kebanyakkan diorang semuanya jenis Mamak Paria Hipokrit... lakonan memang tahap superp beb...!!!!

Secara tersirat, gua kagum gilerrr... dengan golongan mamak pasal diorang cerdik dalam bab tipu daya dan adu domba nih...., yang bodohnya melayu lah.... hahahaha....!!!!



Secara Hakikatnya... gua tetap BOIKOT semua Restoran Mamak.... dan golongan Mamak dalam umno... kah... kah... kah....!!!!

2 IkutSukaLu...::

Unknown Sunday, July 22, 2012 12:57:00 AM  

Bro.. Lu tulis n cadangkan kerajaan buat pulak Petrol 1Malaysia (P1M).. Petrol dengan harga RM1/liter.. Cam mana? Kedai dah ada, klinik pun dah.. Taxi pun sama.. Petrol je belum

Suasana Politik Malaysia Sunday, July 22, 2012 1:50:00 AM  

As salam,

Selamat berpuasa juga buat Zergdukes.

Perghhhh buat meleleh jer roti banjir ni...ni yang rasa2 kena carik jugak roti tampal ni...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP