IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

No Risk No Gain... Uncleseekers..!!!!

>> Sunday, July 08, 2012

Dalam entry gua bertajuk Kesian Kat Rakyat Johor, itu adalah sindiran gua kepada rakyat Johor berbangsa umno haramjadah dan juga pihak polis. Sebabnya kerana apabila isu menghina dan kononnya mengaibkan Sultan Johor jika dilakukan oleh pihak Pakatan Rakyat, puak2 bangsat haramjadah umnoporno nih akan melenting dan buat repot pelbagai, dan dengan pantas pula pihak Polis akan mengambil tindakan.

Dengan alasan itulah juga, melalui pemerhatian dan persepsi gua serta orang awam bahawa pihak polis ini bekerja untuk umno dan bukannya untuk rakyat. noktah.

Dari sindiran itu juga, lu orang boleh lihat bagaimana blogger papagomo masih boleh berkeliaran di luar sana ikut suka makpak dia, disebabkan kebodohan malaun gila publisiti itu mendedahkan rahsia negara, akibatnya seorang pegawai tertinggi TLDM mengambil tanggungjawap untuk meletakkan jawatannya.

Persoalannya... kenapa malaun papagomo tak ditangkap atas tuduhan OSA (Akta Rahsia Rasmi 1972)..???

Selepas daripada entry yang gua maksudkan di atas tu, gua tak pernah sentuh lagi isu uncleseekers dan cuma memerhati dan mengikuti perkembangannya sahaja, samada melalui blog dan juga perbualan dengan member.

Gua nak sentuh pasal "Positif dadah" ni pun atas permintaan Blogger Kerajaan Rakyat minta gua ceritakan hal sebenar... sebab dia tengah bengang gileerrr... beb... dengan pertuduhan terbaru ini. Pada beliau isu dadah ini adalah satu pengkhianatan terhadap Orang Kena Tuduh (OKT) dengan tujuan memburukkan imej dan reputasi dengan tujuan memalukan Uncleseekers.

Apabila gua terbaca berkaitan Uncleseekers didakwa positif morfin melalui Media Perak, gua bantai ketawa berguling-guling beb... memang tak boleh blah dengan pihak polis nih...., lantas gua terus call blogger Kerajaan Rakyat untuk dapatkan kepastian.

Menurut Kerajaan Rakyat yang dah lama mengenali keluarga Syed Hussin Al-Attas ini, keluarga ini keseluruhannya amat membenci najis dadah beb..., apatah lagi si Habib Lah (uncleseekers) dia memang tak main benda2 haram tuuuu..., setahu gua hobi masa lapang Habib Lah adalah menunggang kuda dalam tanah seluas 11 ekar kepunyaan keluarganya di Janda Baik dan bukannya ambil dadah...!!!!

Lagi satu buat pengetahuan lu orang semua si Habib Lah ini memang kuat merokok beb... satu hari boleh habis 2 kotak gudang garam suria..., kalau kepala dia dah weng.. weng.. weng... 3 ke 4 kotak pun dia telan... hahahaha...

Lu orang pergilah tanya mana2 perokok tegar gudang garam suria ini, jika di buat urine test sangkut atau tidak. Gua juga pernah dimaklumkan oleh member2 polis jawapannya memang sangkut positif dadah.

So... gua dapat maklumat mengatakan nak tukar pertuduhan la pulak... betul ke...??? Atau dah ada pihak yang goyang beb... hahahaha... jika betul gua yakin pembaca/rakyat dah boleh agak skrip cerita disebaliknya.... hahahaha.... busitttt... betul laaaa....!!!! Nak cover tembelang yang lain... boleh main aci tukar pertuduhan la pulak... gua rasa dalam bab macam nih Anwar Brahim dah merasa dah kot... hahahaha...!!!!

Jika sesiapa yang mengikuti siri pendedahan dari blog uncleseekers selama ini, pasti pernah terbaca salah satu ayat yang mencabar supaya Sultan Johor ambil tindakan menyaman beliau... itu bermakna uncleseekers memang dah cukup bersedia untuk telanjangkan apa yang tersembunyi disebalik tembok Istana Johor.



Gua nak share dengan lu orang quote dari Mat Saman Kati (MSK) yang berirama;
"Aku percaya lebih ramai Uncleseekers diluar sana yang tak perlu jaga nama baik parti. Aku juga percaya lebih ramai Uncleseekers diluar sana yang dah meluat dengan perangai Sultan dan Raja-Raja yang tidak menunjukkan contoh yang baik sebagai pemimpin umat Islam. Nak tunggu apa? Kita semua Uncleseekers. Dan apabila seorang Uncleseekers ditahan kerana menyatakan kebenaran….apakah kita hanya duduk diam?" - Media Perak. 
Nota: Akta Rahsia Rasmi 1972 atau Akta Fitnah 1957 atau juga Akta Dadah Berbahaya 1952... yang mana satu pilihan anda hahahaha...????

Justice For Uncleseekers

Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP