IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Wajib Pertahankan Umno dan Perkasa...???

>> Saturday, April 07, 2012

Ada satu spesies makhluk yang berasal dari Planet Lembu mengatakan seperti dibawah tuuuu...???

"apa punya bangang penyokong-penyokong melayu PR ni, Perkasa yang merupakan pertubuhan yang memperjuangkan islam dan menjaga kebajikan orang melayu telah dikutuk oleh bangsa melayu itu sendiri.Bukan ke bodoh namenya tu? dahlah parti Umno pun korang kutuk dan hina juga. Sedarlah wahai bangsa melayu (terutamanya penyokong2 PR) kalau tak ada Perkasa ataupun Umno, bangsa melayu PASTI akan merempat di negara sendiri dan agama islam juga akan jadi lemah. Oleh sebab itu Perkasa dan Umno kita perlu pertahankan walaupun apa jua berlaku"
Tulisan originalnya di sini.


Persoalannya kepada gua... bersandarkan kepada Asas apa dan Fakta apa yang makhluk dari Planet Lembu tu cuba pertahankan... ada bukti kaaa... ???

Lu orang fikir dan layan laaaa... dulu apa maksud makhluk Lembu tuuuu.... eeerrrr... gua nak pi tandas sekejap... nak memuntahkan apa yang patut... muakaakakaaaaa....!!!!

Meloya la pulak....!!!!

11 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Saturday, April 07, 2012 2:14:00 PM  

tu lar salah satu jenis spesis lembu bangang peliharaan kak jat sekeluarga,

opisboi Saturday, April 07, 2012 3:04:00 PM  

ppresiden perkosa dahlah sepecis katak puru, penakut nak mampoh, takut bini @ bini yg tak takut kat sikatak..katak ini kalau time fulus dah kurang bru kuat menyalak, abis sumua kena belasah ngan sikatak, dulu kena halau dari umnonok mcm anjing kurap dihina dimaki nasib tok guru ambik bela kasi mandi taruk ubat bila dah cantek bulu dah tumbuh semula kurap dah hilang di gigitnya tok guru dia pigi jilat & menghinakan diri pada yg pernah menghalau & menghina sikatak ini, katak puru ini mmg elok di buat umpan pancing haruan...badigol punya braheing anak si ali

lijitra Saturday, April 07, 2012 4:07:00 PM  

Perkasa @ umno WAJIB dihapuskan bukan dipertahankan.2 spesis ni menghancurkan bangsa Melayu khasnya.negara umumnya.

amer,  Saturday, April 07, 2012 6:16:00 PM  

hahaha...lawak lawak...hahaha hahaha gua tak boleh baca statement si bangang wal bahalol ngok racist nih...perjuangkan islam?...kebajikan orang melayu?...kepala bana dia...gua nak meludah la pulak,,,khakkkktuiiii.

Hati Muda Saturday, April 07, 2012 9:44:00 PM  

budak tu sekolah sampai darjah berapa? bodoh tahap lembu beb!

gt bagan datok,  Saturday, April 07, 2012 9:47:00 PM  

pekasam ngan unporno pembela islam ? betul ke? klu apa yg terkandung dlm al quran pun x bleh nk ikut baik xpyh.setakat islam ikutan atau islam pada nama jer sok kt akhirat strait foward terjun neraka der...

asyik nak kena disuapkan je. tu lah pasal rezeki halal dan haram semernya jd darah daging Saturday, April 07, 2012 11:31:00 PM  

Xde bangsa melayu jah islam lemah?? Aik. . Lupa ke mamat TERSEBUT bahawa PEMILIK MUTLAK ISLAM ADALAH PENCIPTA YANG MAHA AGONG LAGI MAHA MULIA. BANGSA LAIN YG ISLAM AGAMANYA ITU BUKAN DICIPTAKAN OLEH ALLAH SWT SBGMN BANGSA MELAYU DICIPTAKAN? BANGSA Melayu DPT HAK KHUSUS YEK ? OH OH. .OH. .OH.OH. OH.OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopo. . Patutlah kebanyakan org melayu semakin gah dan bangga diri pada zaman ini. Malah terserlah. . . . Kerana teruja dengan pujukan seumpama pujian.

Anonymous,  Sunday, April 08, 2012 12:05:00 AM  

Statment tercerdik di alaf ini.blh masuk dlm buku teks sejarah budak sekolah.hebat betul pemikiran dia.sure bnyk mkn nasi bungkus dan air kotak umno

bunbinban,  Sunday, April 08, 2012 12:42:00 AM  

takut plak gua dgn amaran perkasa nih. hish...tapi gua takut kat perkasa tu bkn apa, gua takut gua sekeh pala bangang puak2 lembu NFC nih...nak kata buta tapi celek. terbeliak mata gitu. nak kata perkasa nengok mcm lembu baru belajar mengawan ...main sondol je. Nak kata monyet tapi mcm gorila tapi perangai lembu...hahaha....sah bangang.

akusayangmalaysia,  Sunday, April 08, 2012 1:48:00 AM  

slm all.
lembu kalo dah ckp camtula

kampong lad Sunday, April 08, 2012 12:29:00 PM  

aku melayu & to pkmb (umno baru) & perkasa......go to hell...pi mampueh. hangpa ni islam versi ulamak @ ulaq dlm semak @ pukimak. kalau dah bodoh piang jgn paksa orang lain ikut.....simpan sendiri.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP