IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing-Anjing Yang Melalak...!!!!

>> Friday, April 06, 2012

Kah... kah... kah.....!!!! baca MalaysianInsider.

Anjing umporno dah terlepas dari sangkar beb.... melalak2 lagi anjing2 nih terhadap Bersih 3.0... muakakakakaaaa.... wooiiii... anjing2 PERKOSA sekalian, lu orang melalak jer... lebih... tapi bukit tak runtuh2 jugak... hahahaha... apasal la bangang sangat...

Itulah pasalnya selalu gua katakan melayu2 umporno buh semuanya spesies bangang dan bodoh nak mampus... tak pernah belajar dari pengalaman dan pengajaran lalu. Dalam Bersih 2.0... sebelum itu puak2 PERKOSA ni jugak yang melalak macam nak rak..., siap suruh orang cina simpan stok makanan... hahahaha...

Akhirnya sekali... peserta himpunan Bersih 2.0 turun berarak.... Puak2 PERKOSA nih bersiar2 di Tasik Titiwangsa... kah... kah... kah... si Presidennya pulak tak keluar rumah beb... tengah menyembabkan muka celah kangkang bini... hahahaha...

Kali ini puak2 bahalol Anjing umporno nih melalak lagiiiii......, woooiiiii..... bahalol2 PERKOSA sekalian... daripada lu orang melalak pasal BERSIH 3.0 adalah lebik baik lu orang pergi melalak pada umporno yang bagi MyKad Free kepada Pendatang Haram laaaaaa.....

Cuba2 lah puak2 PERKOSA melalak pasal NFC Lembu2 Shahrizat yang songlap duit rakyat RM250 juta, pasal Najib Razak lupuskan hutang Tajudin Ramli RM589 juta, pasal MAS, PKFZ, tanah TUDM Sungai Besi yang Najib Razak bagi kat anak cina mana ntah...., isu PM dan TPM berbelanja sakan RM609 juta dalam tempoh 11 bulan dan banyak lagilah, itu semua melibatkan wang rakyat/kerajaan dan jika PERKOSA berani melalak pasal isu2 tersebut barulah ada faedah kepada rakyat beb...

Tambahan sekarang ini tengah berleluasa projek Kerajaan barisan nasio-anal mengadai negara kepada Pendatang Haram.... apasal lu orang senyap pulak, bodoh piang punya melayu PERKOSA.... hahahaha....

Bila hal melibatkan rakyat Anjing2 PERKOSA melalak melolong..., bila isu/hal melibatkan umporno dan pemimpinnya PERKOSA senyap membisu....!!!! Niamakahai.... wa cakap luuuu.. hahahaha...

Piiiirahhhhh.... pi mampuslah dengan PERKOSA punya AMARAN...!!!!

17 IkutSukaLu...::

atan g3a Friday, April 06, 2012 3:54:00 PM  

jgn der...nnt perkosa nie report kat bik mama pasal lu kutuk dieorg nie lebih sgt..kah kah kah..pasni mesti geng silat cebuk akan bagi amaran..kah kah kah

buntat Friday, April 06, 2012 4:38:00 PM  

pegi mampus sama tu perkosa, penjahanam agama, bangsa, penjilat najis umno, panas beb dengan sepesis bangang yang ni. dah la bodoh buat kerja bodoh nak membodohkan orang lain. kan sial namanya tu

Anonymous,  Friday, April 06, 2012 4:43:00 PM  

Melayu yang bernama PERKOSA ni memang telah lama diperbodohkan UMNGOK.Nak buat kerja tak pakai otak.Orang nak pi relax-relax kat Dataran Merdeka pun nak dihalang.Sudahlah beb....lebih baik menyalak UMNGOK yang telah banyak menjahanamkan duit rakyat.Kan itu lagi mulia kerjanya.

Nazri,  Friday, April 06, 2012 5:36:00 PM  

apa punya bangang penyokong-penyokong melayu PR ni, Perkasa yang merupakan pertubuhan yang memperjuangkan islam dan menjaga kebajikan orang melayu telah dikutuk oleh bangsa melayu itu sendiri.bukan ke bodoh namenya tu?dahlah parti Umno pun korang kutuk dan hina juga.sedarlah wahai bangsa melayu(terutamanya penyokong2 PR)kalau tak ada Perkasa ataupun Umno, bangsa melayu PASTI akan merempat di negara sendiri dan agama islam juga akan jadi lemah.oleh sebab itu Perkasa dan Umno kita perlu pertahankan walaupun apa jua berlaku.

opisboi Friday, April 06, 2012 6:19:00 PM  

perkosa pejuang islam? melayu akan lemah? nazriNgok ini baru dtg dr planet mane? planet badak air @ planet lembu nfc?...nazriNgok kalau hartonok ada kalau chatla 2 ekor ya? buat menyemak kat ISA jer...indu pariah pon ikhtiraf jadi mlayu..bodoh ponya bangsa

gt bagan datok,  Friday, April 06, 2012 7:20:00 PM  

apa punya bangangpiang la nazrina lembu sekor ni sama cam tuan dia jugak.WOIII...nazrina lembu ko ni bodoh ke gila ? makbapak ngko pun ko tipu abis ni nak pulak tipu kitaorg..hakhtuii..bingai alam punya pencacai umporo-apco.yg anjing gila pekasam tu elok kita panggil jabatan haiwan kasi tembak mampus biar pupus dari malaysia ni.

Isa Friday, April 06, 2012 7:47:00 PM  

Adusss... lembu umporno terlepas kandang lagiiii.... betapa bangangnya dia...

ada sesiapa boleh tolong halau tak lembu bangang tuuuu... muakakakakaaaa....

Woooiiii... Nazrina Lembu, A. Samad Said kata apa kepada Wira Perkasa yang bahalol tuuuu...

Woooiiii... Nazrina Lembu, lu paham ke tidak erti Demokrasi...

Kalau tak tau duduk diam2 dalam kandang lembu... jangan menyemak dalam urusan rakyat.

Islam konon... umporno itu Islam ke...??? suruh gang2 lembu umporno lu belek cermin dulu laaaa... bangang nak mampus...!!!!

Anonymous,  Friday, April 06, 2012 8:03:00 PM  

anjing punye nazri,

tickingclock,  Friday, April 06, 2012 8:05:00 PM  

wahhhhhhh...kali ni ada pembaharuan ar pencacai angkat najis umporno cybertrooper...

dia nyer komen panjang sikit...tak ratib nama anwar ngan dap kah kah kah

tapi isi tetap BANGSAT.

Tiada sisi intelektual langsung.

woi nazri, ko besunat pun belum kering,takyah nak cakap pasal MELAYU lah boddoooo...

Hah? apa? UMNO PASTI?
APER TU?
umno PATI aku tahu lerrr

kahkah kah kah

sebok perjuang melayu konon, yg umno bawak masuk MAT AFRIKA, INDON, BANGLA kat Mesia nih apa?

Tak khianat bangsa melayu ka?
Ko balik sembah keris la badigolll

Nazri,  Friday, April 06, 2012 8:12:00 PM  

ISA, apasal aku nampak koni ketar lutut apabila melihat geng-geng BN bagi komen kat blog ko?ko takut geng-geng BN dedahkan skandal @ salahlaku pemimpin-pemimpin PR ke?kalau ko rasa pemimpin-pemimpin PR kesayangan ko tu di pihak yang benar kenapa ko takut berhadapan dengan geng-geng BN?

Anonymous,  Friday, April 06, 2012 8:38:00 PM  

nazri sbelum lu mengarut byk,gua nk tau skandal lembu nfc 250 juta tu sapa yg punya??jawab ler,jawab ler,jawab ler..

bunbinban,  Friday, April 06, 2012 8:40:00 PM  

Kali ni gua memilih utk bersetuju dgn lu nazri. Tanpa UMNO dan Perkasa maka melayu akan merempat...tapi melayu UMNO dan PERKASA la sbb rezeki lu org semua dari parti dan ngo. hahaha..... ok Nazri, gua harap lu puas hati dgn sokongan gua berkaitan statement lu yg 'memperkebalkan' akidah tu. Dlm apa pun situasi, baik politik maupun cara hidup yg penting keimanan dan akidah mesti mau jaga bro. Jgn sbb politik, sbb parti kita sanggup mengadaikan akidah kita. Gua pun bkn suka semua pemimpin2 PR. Ada yg bagus ada yg tidak. Tapi dgn UMNO ni gua mmg tak leh pegi la....lebeh2 lgi sikap samseng ahli2 umno nih. Mcm tu ke cara nak 'ngorat'undi rakyat?. hahaha...gua harap lu jaga akidah melebhi segalanya.

Hati Muda Friday, April 06, 2012 9:37:00 PM  

menyembab muka kat kangkang bini... kahkahkah. tempat paling selamat utuk menyorok.

Isa Friday, April 06, 2012 10:31:00 PM  

Alahai Nazrina.... ketaq lutut...???

Gua tak tau nak kata apa dah dengan kepala bebal luuuu... tapi apa boleh buatkan... bab fitnah, reka cerita dah menjadi mainan lu orang puak2 penchachai kannn... so go to hell with it....

Ketaq lutut... hahahahaha...

Nampaknya lu masih baru lagi kat blog nih.... tolong bagitau gua mana Pemimpin PR yang gua tak belasah...???

Lu nak dedahkan skandal Pemimpin PR... lu punya pasal laaaa... gua bukannya penchachai mana2 parti politik yang taksub kepada satu2 parti, macam luuuu... hahahaha...

Tolong jangan tunjuk lu bebal kat sini boleh takkkk...????

ada otak Friday, April 06, 2012 11:11:00 PM  

kadang2 kesian jugak kat makhluk pencacai taik umngok..
kesian sebab bodoh bangang bertimpa2..
kesian sebab sangup merendahkan martabat diri nak pikul tong taik..
kesian sebab xde rasa malu tunjuk kat semua orang pasal diri bodoh..

Anonymous,  Saturday, April 07, 2012 1:28:00 AM  

tu pasai biler ade org mcm si nazri ni aku teringat kt lembu,gerombolan wanita umporno pn dah jd lembu,senang citer ingat umno ingat ler lembu,

Anonymous,  Saturday, April 07, 2012 1:40:00 AM  

spesis mcm nazri ni sbnrnya orang yg baik2..
tp oleh kerana tulus bendul sgt sbb tu la jd cm ni..
kesian pun ada ngn nko wahai nazri woii..
sbnnrnya masih ramai lg yg se spesis dg sinazri ni kat luar sana..
harap2 makin lama makin betul la otak nko nazri woii..
bknnya nk soh nko jd pembangkang..tp biarla nko blh membuat keputusan mengikut pemikiran nko yg matang..bkn sekadar pengikut yg lurus bendul..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP