IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bini Nombor 2 Bulldog Laaaaa...!!!!

>> Friday, April 06, 2012

Minggu lepas kecoh pasal isu Noh Omar Menteri Jaga Kebun, Ladang dan Binatang Ternakan menari dengan siapa dalam satu majlis kenduri tahlil Pengerusi SPR yang dikatakan dah mampus... hahaha... tapi masih beroksigen lagi beb.... (hahaha.. gua acah jer... pasal majlis tahlil arwah tuuu...)

Yang gua maksudkan mampus di sini adalah mampusnya sifat SIDDIQ, AMANAH, TABLIGH dan FATANAH yang menjadi tanggungjawab beliau dalam memelihara keadilan dan kebebasan Sistem Pilihanraya Di Malaysia.

So... pergi mampuslah dengan Pengerusi SPR, Timbalan Pengerusi SPR, dan semua Pengarah2 SPR serta kakitangan SPR yang bersekongkol mengadai negara kepada warga asing demi memenangkan barisan nasional... eloklah di doakan semoga kesemuanya bakal mampus dalam kehinaan yang teramat.... itupun jika diorang semua sempat memohon maaf daripada 28 juta orang rakyat Malaysia. Noktah....!!!!

Berbalik kepada isu Menteri Kebun dan Binatang tu, yang dipeluk dan dirangkul itu adalah bini nombor 2 dia... itupun gua terbaca di sini, dan sebelum2 ini gua tak pernah sentuh pun spekulasi dan gossip yang tengah hot tuuu... pasal takut jadi fitnah beb... sekarang nih dah jelas dan nyata... so.. apa ada hal kannnn.., walaupun gua tau inilah Menteri yang lari ikut pintu belakang disko di Subang Jaya suatu masa dahulu apabila disko tersebut diserbu penguatkuasa... muakakakakaaaa....

Walau apa pun isu tari menari nih tetap menjadi hal jugak kepada gua.., kerana ianya melibatkan pemimpin beb..., jika orang biasa macam kita2 nih lain cerita... walaupun tak digalakkan... hahahaha..

Selama ini puak2 haramjadah umporno selalu menuduh kononnya YB2 PAS bini lebih dari 2, kaki seks dan pelbagai lagi. So... apa kurangnya dengan YB2 umporno... ramai juga yang berbini lebih dari 2 tapi sembunyi2 beb... yang simpan gundik pun ramai jugak kaaannnnn.... hahahaha... janji boleh Bedal... hahahaha.... macam Pie Bedal tuuu...!!!!

Umporno yang kononnya sebuah parti melayu dan perjuangkan Islam. Dalam bab tolak hukum Islam semua orang dah tau kannn... tapi masih tetap melalak kononnya dioranglah pendokong Islam yang sebenar, dioranglah Ahlul Sunnah Wal Jamaah kononnya.

Tetapi apa yang nak gua persoalkan di sini, adakah budaya tari menari seperti yang Menteri Kebun dan Binatang amalkan tu menunjukkan amalan golongan Ahlul Sunnah Wal Jamaah...???? Adakah itu salah satu daripada ajaran Nabi Muhammad SAW...????

Wahai2 puak2 umporno sekalian... tolong jawap sat.... hahahaha...!!!!


Itulah sebabnya selalu gua perkatakan bahawa parti umno laknatullah ini adalah parti hipokrit yang mempergunakan nama bangsa melayu dan agama demi menghalalkan matlamat politik pemimpin2 mereka yang rakus dan gila kuasa. Spesies Pemimpin lidah bercabang macam natang bewak... hahahaha...!!!!

Menteri Kebun dan Binatang tu menari dengan pasangan halal tak menjadi hal, yang menjadi hal di sini adalah budaya yang di bawa tidak menunjukkan itu adalah Amalan Islam yang di laung2 kan oleh pemimpin umporno selama ini.

Budaya tari menari yang dipertontonkan itu adalah budaya sekular junjungan bapak kandung umno iaitu British dan termaktub dalam Kitab Lord Reid yang menjadi pegangan umno selama ini. Budaya ini juga banyak terdapat dalam pasukan tentera dan polis, terutamanya untuk golongan pegawai atasan... arak, peluk bini orang amalan biasa bagi diorang... hahahaha...

Kononnya PAS itu Melayu, umno itu Islam.... hanya orang yang hatinya gelap banyak makan duit haram jer... yang berfikiran dan bertanggapan seperti itu.... hahahaha... sebab Cahaya Iman dah takda dalam hati.... lebih teruk mengalahkan si Kafir Laknat... hahahaha...!!!!

Apaaaaa....???? umno itu Islammmmm...???? hahahaha... kat mana Islamnya...????
Sesiapa yang ikut Islam cara umno... memang hanyut wa cakap luuuuu..... hahahaha....!!!!

Bak kata seorang pengomen kat blog ini, Zain Sanggang. Katanya " "Jgn malas berfikir mcm pengikut UMNGOK"... hahahaha....!!!!

Bangsat punya pemimpin2 umno... pergunakan Agama Islam untuk menipu Melayu2 Islam... !!!!

7 IkutSukaLu...::

Tenun Friday, April 06, 2012 9:24:00 PM  

Dulu cerai no 2 skrg bini lg puaka betul,

Yong Friday, April 06, 2012 10:02:00 PM  

Salam yob. Bior ler dia nak tambah testosterone! Jangan jeles...Kahkahkah...Kes lelaki dah dekat menopause ler tu.

New Hope Friday, April 06, 2012 10:24:00 PM  

salam,

ish bini sape le tu,, jom ramai2 sebar gambar tu..

KLIK:AWANG HITAM CHINA DOLL BUAT DEGREE

Anonymous,  Friday, April 06, 2012 10:50:00 PM  

Ahmad Maslam kata....Debat budaya barat...tak boleh ikut...Dancing ni budaya mana pulak?...

dino.yp@gmail.com,  Friday, April 06, 2012 11:03:00 PM  

kau dok melalak memburuk2 kan orang ni ikut sunah ke? bodo punya puak2 PR ni!

tickingclock,  Friday, April 06, 2012 11:08:00 PM  

Dancing dancing jgn main haa
fevret saya tu
walau x penah tgk live.
ahh apa kesah...
kalau tamau tgk live, youtube kan ada,
itu namanya kesederhanaan dlm berbuat dosa
zina mata,
jadi agak 'aman' konsepnya.
menyahut seruan kempen najib razak
kesederhanaan, people.
wassup wassatiyah
yo yo yo
lagi-lagi kalau pakai tiang

pergh
cer imagine
bekground lagu..
Cameo- Word Up...


Salam 1Tiang semua.

Anonymous,  Saturday, April 07, 2012 2:23:00 PM  

dino bodoh piang,geng seangkatan United Mamak Naina Organisation ni,tk pun salah satu spesis lembu kak jat,

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP